Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » El político » Comu la Plaza de Oriente

Pal camarada.

#102880
C CAT
Miembro

Entoncis señol camarada tu que proponis. ¿ Que cojamus un sachu y vayamus por toas esas cunetas a desenterral muertus de la guerra comu si fueran criaillas?

¿Y esu paqué sirvi?. Yo te lo voy a decil. Los muertus que según tú quean pol desenterrar sirvin a los partius nefastus de la izquierda pa dalsi algumentus cuandu no los tienin. Fíjati lo que pasó con los papelis del Archivu de Salamanca. Antis del traslau no dejaban de aparecel familiaris de desparecíus que querían sabel, cuando en cualquiel momentu lo poían habel consultau en el Archivu.

A siu trasladal los papelis a Cataluña y ya no sal naidi queriendu sabel ná. Lo mesmu pasó con la platafolma del «nunca mais» y la del «no a la guerra». Te creis tu que tous esus movimientus al igual que las revolucionis ( como contestas al  dalí) nacen pol generación expontánea…y un güevu. Toas están siempri respaldás por angun movimientu o partíu políticu.

En cuantu al tema con el que abris el jilu debo decilti que no se de que te quejas si tu bandera es la tricolor,la de los otrus la señera o la ikurriña, si tu imnu es la internacional y la de los otrus es el segadors o el gora ta gora, que más os da que alguién use el himno de España y la bandera rojigualda. Sois comu el «galgu de Lucas».

Pol últimu decilti que el pasau me preocupa lo justu. Lo que pasarun nuestrus pairis y aguelus no debería habel siu así, peru pasau está. Lo que verdaderamenti importa es lo que le vamus a dejal a nuestrus hijus y con mentaliades como la tuya mal vamus. La suerti es que solo sois cuatru mojigatus.

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!