Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » El político

Comu la Plaza de Oriente

Garrovillas de Alconétar Foros Generales El político Comu la Plaza de Oriente

  • Este debate tiene 26 respuestas, 8 mensajes y ha sido actualizado por última vez el hace 17 años, 2 meses por Anónimo.
Viendo 15 entradas - de la 1 a la 15 (de un total de 27)
  • Autor
    Entradas
  • #8050
    Guevara
    Miembro

    «….volveran banderas victoriosas…»
    pos ya las teneis ahi.
    y pa termina, el himnu, que es de ellus solu.

    Tuvimus la transición pabel jechu justicia y jidimus el gilipollas.
    peru toavia no tarda.

    antifascistas, siempri!!!

    #102865
    el neng
    Miembro

    Hubiéseis exterminado a todos los fachas en las checas de Torrejón de Ardoz y Paracuellos del Jarama, neng .Pues eso a joderse y a tragar quina. ¡Ah! se siente………, hubiéseis elegido muerte, neng.

    …….siempre máquina, neng

    #102866
    cañita
    Participante

    ¿Y la Paz a cambio de que?

    ¿Volverán las banderas victoriosas? ¿De la guerra de imponer la paz? ó ¿de la paz impuesta por el miedo?, ¿esas banderas son tus banderas victoriosas? ¿esas banderas que nos dividen?

    Después de 40 años bajo el yugo y las flechas estos temerarios engreídos, no se sabe por que extraños intereses, nos quieren someter al yugo de la serpiente. De que les ha servido a los que sufrieron, cárcel, persecución y muerte, luchando por la justicia, la libertad y la democracia, si hoy estos, avalándose con su memoria los han traicionado con la corrupción, el engaño y la mentira, y las han pisoteando.

    Quien nos prometió transparencia es el maestro de la oscuridad, se avergüenza de nuestra bandera y nuestro himno, dobla la rodilla ante quienes quieren imponer sus ideas por la fuerza y sin reparo alguno ha iniciado una campaña de crispación y enfrentamiento de la vida social española reviviendo los fantasmas de la guerra.

    Asi que bien dices Gevara que volverán las banderas victoriosas, porque cada día se palpa más el odio y la división que esta emponzoñando nuestras vidas a cuenta de conseguir votos sin escrúpulos. Volverán los ocupas y anitisistemas y camparan a sus anchas, la inseguridad ciudadana seguirá en aumento, y vendrán a repartir contigo reivindicando a su forma de entender el principio igualdad.

    #102867
    evo-41
    Miembro

    En 1870, el general Prim, ya jefe del gobierno, asistió a una sesión de las cortes en la que un diputado monárquico  hizo una exquisita defensa de la monarquia, que acababa de ser abolida.  Al concluir la intervención (un auténtico modelo de oratoria) , Prim aplaudió con verdadero fervor.

    ante el reproche de uno de sus ministros, aclaró: «No se preocupe. Aplaudo la musica, pero no la letra». 

    #102868
    Guevara
    Miembro

    Me averguenzu de esa bandera, la mia fue instaurá democraticamenti, y tenia 3 coloris. Solu el mieu a los reaccioarius obligo en la transición a cambiarla de un agiluchu «por la gracia de dios» por esta con una corona «por dinastia». Y un mojón. No me gusta.

    Zp, un ilusu, que creia que los fachas iban a apoyarlu en la negociación con Eta. Si al PP le quitas el argumentu del terrorismu, del mieu, no les quea ná.

    Salvu aquella banda alemana que se suicidarun tous, dimi que conflictu terrorista se ha terminau sin negociación. Negocia no es darli tou lo que pian, y hasta ahora dimi que les habian dau.

    En Colombia, negocian con las FARC, y negocia la derecha.

    En israel, negocian con tos, porque 40 añus de guerra y superioridad militar no ha teniu cojonis a solucinarlu.

    Respectu a lo de remover los muertus, es lo de siempri, no digais la verdad, no sea que molesti a los fascistas. Ley de puntu final en Argentina.

    Pos la verdad es que habia un gobiernu legitimu en el 36, que seguramenti eran unus inutilis, peru los fascitas del alzamientu, no tenian derechu a levantarsi en armas y fuerun los que empezarun un fuegu el que luegu los dos bandus jidierun disparatis.

    Peru no lo digas, que es remover los muertus. Y no vaya ser que sus nietus, viendu que esti gobiernu es un inutil, se sientan legitimaus pa formarla otra vez.

    Efectivamenti, esti gobiernu es un inutil y nos ha engañau a muchus, peru por ser unas mariconas, que teniendu el apoyu de tous menus el PP, no ha teniu cojoni pa tira palanti y arriega mas, aunque no le gustara ni al PP, ni a sus medius de comunicación, ni a los que quereis vivir tapandu la historia.

    #102869
    cañita
    Participante

    Ya veu que te sabis bien el cuentu que te han contau o te han implantau.

    Los coloris de la bandera es igual seguru que si fuera la tricolor te avergonzarias igual, no es la bandera es el hecho.

    Negociá se puei negocia peru dentru de lo razonablimenti justu, porque ¿que le han dau al IRA?

    En cambiu a estus le estan dandu vida cuandu ellus la estan quitandu, porque estaban contra la pared y han vueltu a tomar las callis tous los sabados a reventar cajerus, comercius y viajeras, a chulear a los juecis y el fiscal arrastrandusi pa no molestalus, de estar declaraus comu banda terrorista a reconocerlus en Bruselas, amus tratandu de tu a tu al gobierno, una minoria de criminalis y si se distrain le metin un bobazu comu el de barajas pa que atiendan. Es de tontus llamal negociación teniendu una pistola en la cabeza. Lo primeru soltar las armas y basta ya de demagogia barata y palabreria. No me doblegue al franquismu y no me voy a doblegar a estus por muchu zp hipnotizador.

    Lo de remover los muertus efectivamenti siempri lo mismu a lo mejol es que comu hablas pol lo que te han implantau en la cabeza no has conociu ni sabis quien es Carrillu o la Pasionaria, y que en tous laus cuecin jabas y si hubu un millon de muertus en aquella guerra fuerun mita mita de los dos bandus. Peru no te interesa reconocelu, comu se ha reconociu ya en democracia y se ha reparau a las familias del bandu republicanu, no porque esus implantis comu el tuyu dan muchus votus, sin importar lo dañinu que puean sel pa la convivencia de los españoles.

    Y por últimu la historia ca unu la cuenta comu le ha iu, aquellas historias que sin conocelas algunus quereis destapal según os la han contau pol interesis, llamisin votus o venganza o los que pol no conocelas preferimus no fialnus de ningun bandu pa no imaginalnulas, y menus de venganza y odio, porque si hubu una guerra tenia que haber venceoris y vencius.

    A lo mejol lo que tu quieris ahora es ganal la guerra a la que naidi queremus il.

    Es la misma historia que la del muñecu con el que te has identificau hoy pa unus lo que os han contau, un valiente libertador, peru pa los milis de desgraciaus que mato un genocida comu cualquiel otru.

    #102871
    cañita
    Participante

    Es lamentable y a la vez comprensible que en aquella epoca un militar pudiera ser un chusquero que no comprendiese las letras, pero  mas lamentable todavia es que hoy alguna gente siga admirando militares golpistas.

    #102870
    evo-41
    Miembro

    ¿Admiración?,no señor, yo simplemente e recurrido a esta cita historica, para demostrar mi admiración hacia usted,por su gran verborrea.

    eso si, estoy mas de acuerdo con Guevara.

     Llevan 30 años intentando acabar con ellos y ¿que an conseguido?.¿por que no dar una oportunidad ala negociación?.

    Total, si fracasa no vamos a perder nada, como mucho seguiremos igual.

    #102872
    D dalí
    Miembro

    Señol Guevara:
    Rehpetu la su opinión pol bien algumentá peru, bien ciertu eh, que no la compartu pol el su conteníu.
    Si queremus jugal al juegu de la democracia debemus jugali con toas las reglas endi el enceti. La su bandera fue la constitucioná hasta que dejó de serlu. Posteriormenti y siguiendu las normah del juegu se elehió otra que eh la que tenemuh. Mos guhtará o no, peru pol fabol no diga uhtél que no ehtá instaurá democraticamenti.
    Rehpondami uhtél a lah preguntah siguienti: ¿ Polqué cuando lah sublebacionih lah haci la izquielda son rebolucionih del pueblu y cuandu las haci la derecha son golpih d’estau? ¿Polqué loh asesinatuh cometíuh se endeferencian dependiendu del bandu que loh cometi?
    ¿Polqué tou lo que pasa con loh gobiernuh de izquielda son “desgraciadas catástrofes” (muertos incendio Guadalajara, Incendios Galicia y posteriores inundaciones, hundimiento barrio el Carmel en Barcelona, muertos en pateras, atentado T-4, naufragio del Sierra Nevada…etc) y tou lo que aconteza con la derecha son “negligencias y falta de previsión”.
    El mehmu mieu que ha metiu siempri la iglesia con el demoniu y el infielnu, eh el que meti la izquielda con el PP. Acohonaban a loh agüelinus diciéndulih que si el PP ganaba la elecionih leh quitarían las pagah. Acohonaban al públicu en general que si gobelnaba el PP privatizarían toas lah empresah públicah encluyendu la S. Social. Que golberíamus a loh tiempuh del ditadol. ¿ y en que queó tou?.
    ¿Comu se juhtificaría ZP y la su caterba si no tubieran al PP pa hechali la curpa de tou lo mal que lo ehtán haciendu?.

    En lo referenti a lah bandah terrorihtah se ha olbidau ( creu que habrá siu un dehcuiu) mental a las Brigadas Rojas, que fuerun aniquiláh por la presión del gobiernu dendi que asesinarun a Aldo Moro. Se ha endehcuidiau uhtél a los GRAPO. Se ha endehcuidiau a TERRA LLIURE y lo máh impoltanti se ha endehcuidiau a los GAL, que fuerun derrotaus por lah pruebah aportáh por el perióicu EL Mundo.
    No me compari uhtél las FARC que son guerrillas marxista-leninistas y loh iluminaus ihlamihtah con ETA. ¿ Que quiel ETA y en basi de qué?¿ Que ideología tien ETA? ¿ No creis tu que son unus fahcihtah de andal pol casa?
    En cuantu a lo de la ehtória, ehtoy mu dacuerdu contigu. Bamuh a dehtapala, peru completa. Bamus a miral tou lo aconteciu en el periou dehdi la “pepa” a la ahtuál conhtitución, que eh que mucha genti no sabi que ehta eh la nubena cohtitución. Bamus a dehtapal el empoltanti periou dehdi el 34 al 36. Bamuh a dehtapal quien fue el que quisu dal el primel lebantamientu. ¿ O esu no impolta?
    Pa acabal me guhtaría recomendalti dos buenas penículas,…. si entabía no lah ah bihtu. La una se entitula “ El viento que agita la cebada” eh referenti a la folmación del IRA. La segundera eh “ la ciudad perdida”, lo que era Cuba con Fulgencio Batista y en que ha queau.
    …reciba un salúu, comandanti. Me guhtaba mah uhtél con la capa.

    #102873
    cañita
    Participante

    En 30 años ya se ha intentado varias veces hablar, es mas vivimos en una sistema democratico ¿nu? pero cuando no se hace lo que ellos quieren (una minoria) pasa lo de Barajas. 

    #102874
    Guevara
    Miembro

    usea, que tou lo que piensu es una abdubción diabolica de ZP. Manda cojoni!!!

    En mi textu te diji quien lo empezo y que dispues se jidu de tou por los dos bandus. Yo quieru la verda. Toa la verda.

    Indemnizaus las familias republicanas? No me jodas, magistrau, que muchas entoavia no sabin ondi estan sus muertus, y si pidin permisu pa buscarlus en las cunetas, salin cagaus comu tu a decil que esu provoca enfrentamientu y crispación.

    Que se joan los que se crispin!!!

    Cuandu al lau de ca cruz de los caidus «por Dios y por España», pongan un monumentu en memoria de los caius por defender la legitimidad democratica, entoncis se habra cerrau la herida.

     

    #102875
    Regatu
    Miembro

    Tien mucha razòn señol Cañita,hubu un tiempu que ciertu señol mantenia acojonaus ha estus delincuenetis que es lo unicu que son .

    Hay un dichu vieju que di asina»el mieu guarda la lindi», y en los tiempos que vivimos,se puede hacer y decir lo que se quiera, bueno  eso si sin hacer mal ha nadie y sin pasar la linde , nunca se ha vivido como lo hacemos en España hoy en dia,que coño les hace falta mas,que rehivindican que pais quieren,»si le quitan un brazo ha una persona no pude llevar una carretilla»,por que tendriamos que quitarnos ni una sola uña para dar el gustazo ha un apanda de bandoleros,chantagistas,y asesinos

    El pp tuvo que escarvar para que estos individuos pudieran pasar la linde sin miedo ha nadie,los señores que guardavan la linde,heran los unicos que les imponian temor y respeto,sin necesidad de treguas y conversaciones de paz, que paz esque estamos en guerra otra vez? 

    Por un sillon de mierda se vende un hermano  que tiene esa maldita casa que vuelve majadero ha los inquilinos?

    Toda la culpa o casi toda,la tinen los medios y los simberguenzas que piden se respeten los derechos humanos,para que te respeten,tienes que respetar tu primero

    No es lo mismo matar ha una persona en una pela por u golpe mal dado,que seguirte,controlarte, y esperarte en una esquina tranquilamente pa quitarte del medio cuando lleves ha tu hijo al colegio

    Solo el miedo guarda la limde,ojo por ojo,y matarile mu dehpacinu………saludos cordiales 

    #102876
    Guevara
    Miembro

    pregunta 1.- Por que cuandu las se revelan las izquierdas, es el pueblu, con sus medius, sin apoyu de aparatus del estau, quien se moviliza y alza. y Se llaman revolucioinis.

    Sin embargu, cuandu se revela la derecha, lo ja desde los aparatus del estau, leasi Ejercitu. Por esu se llaman golpis de «estado».

    Eta son unus fascitas.

    A diferencia de los otrus grupus que has mencionau, tienin apoyu popula. Nega estu, es no querel ve, que ca vez que los dejamus votal, sacan 200.000 votus o mas.

    Militarmenti, no acabareis con esi apoyu. Solu negociandu y convenciendu, llegaremus a entendernus. Y jode un guevu negocia con estus hijos de puta, peru no veu otra salia. Tu sistema lo hemus utilizau 35 años. Deberiamus intentar otru, vistu el resultau.

    Y por últimu, la habana de Baptista la conoci mu bien. La pelicula si que es un panfletu. Y Fidel es un cabrón, un dictador y un traidor a las ideas que impulsarun la revolución cubana.

     

    #102877
    cañita
    Participante

    Ahora si que te has destapau tu solitu, con lo que te gusta lucilti con tu palrraera, con tu redacion tamien ehpuehta y resulta que: ó eris un mentirosu mu afetau pol la simienti del odiu, o unu de esus que palras sin conocimientu de los jechus comu las alcagüetas. Mira que te han dau revolconis con los otrus motis que te ponis y vuelvis otra ve, claru ya me ehplicu tantu canvial de moti a mi tamien se me caeria la cara de velgüenza.

    Vas a resultal comu zp que se caso pol la iglesia, bautizo a la hijas, jidierun la primera comunión y andihpues dih que eh ateu. Tu lo mesmu hablas de memoria historica y me da que en tu familia no habeis teniu nengun afetau, mas bien si, algun flecha de la falange, amus que a ti lo que menus te impolta es la historia. Si tuvierais velgüenza y develdad estuvierais convencius de lo que decis, na mas pol respetu os callariais la voca, polque algunus sabin ma o menus cuneta arriba cuneta abaju ondi estan los sus muertus, peru los hay que no sabin na.

    Endelugu que estas mu afetau pol el gelmin del odiu, tou el dia palrandu de la memoria lejana peru la recienti borrá, comu con alceilmi, claru comu el franquismu ya no os puei jadel na pos os envalentonais, peru cuandu estaba el generalisimu no se os oia a nengunu, seria polque comu sois tan tolerantis estavais negociandu, 40 añus negociandu, lo mesmu pasa ahora a los etarras muchu rehpetu no vaya a sel que se enfain y os peguin un tiru, a los musulmanis muchu rehpetu y alianza de civilizacionis no vaya a sel que se emboli unu y la cagemus, mucha tolerancia con el que os levanta el palu, peru con las monjitas o los curas a reilsi y mofalsi, a vel si os reis de mahoma valientis.

    Y pa il telminandu tantu que te gusta comparal, tomal ejemplu de convivencia a los inglesis, que aun teniendu el ejercitu en Iraq, el día de los atentaus del metru de Londres se unierun comu una piña y a nengunu se le ocurrio il a quemal las sedes del partido laborista.

    Asin que pa empezal a palral lo primeru que tienis que jadel es enteralti de las cosas, que me has demostrau que no tienis ni puta idea de lo que estas diciendu ni de la republica ni de nuestra democracia.

     

     

     

    Ahora si que te has destapado tu solo, con lo que te gusta lucirte con tu narrativa y resulta que: ó eres un mentiroso muy afectado por el germen del odio, ó eres uno de esos habladores sin conocimiento de los hechos a los que te refieres. Mira que te han revocado veces tus pobres opiniones con otros nicks que has usado y vuelves otra vez, claro eso explica tanto cambio, a mi también se me caería la cara de vergüenza.

    Vas a resultar como zp, se caso por la iglesia Católica, bautizó a sus hijas, las confirmo y las comulgo en la misma fe y después va alardeando de ateo, rojo y feminista. Tu lo mismo hablas de la memoria histórica y por lo que se desprende de tu último escrito tu familia no ha reclamado indemnización por nadie del bando republicano, cuando en su día se dieron, mas bien parece que tengas algún antepasado falangista, vamos que a ti lo que menos te importa es la historia. Si tuvieras vergüenza y de verdad estuvieras convencido de lo que dices, nada mas por respeto, te callarías, porque algunos saben mas o menos donde están su muertos pero los hay que no saben nada, de los dos bandos.

    La verdad es que estas muy afectado por el germen del odio, te pasas el día hablando de la memoria lejana pero tienes borrada la reciente, como principio de alzheimer, claro como el franquismo desapareció ahora os envalentonais, pero cuando estaba el caudillo no se os oía a ninguno, seria porque como sois tan tolerantes estabais negociando, 40 años negociando, lo mismo os pasa ahora con los etarras, respeto no vaya a ser que nos peguen un tiro, o a los musulmanes mucho respeto y alianza de civilizaciones, no vayan a inmolarse junto a nosotros, mucha tolerancia con los que os levantan el palo, pero con las religiosos y sus símbolos de otras creencias os reís y mofais en espectáculos públicos, a ver si sois capaces de hacer lo mismo de vuestros aliados civilizados islámicos.

    Para ir terminando tanto que te gusta comparar, tomar ejemplo de convivencia con el pueblo ingles, que aun estando sus ejércitos en Iraq, el día de los atentados del metro de Londres se unieron como una piña y a nadie se le ocurrió ir a quemar las sedes del partido laborista.

    Así que para empezar a hablar lo primero es estar bien informado, que por tu escrito has demostrado que eres uno de esos que opina sin conocer los hechos ni de la historia de la 2ª República ni de nuestra actual democracia

     

    #102878
    soyyo
    Miembro

    Cañita ondi te metisti anochi que me distis planton en el chat?

    Mira a vel no tes tes equivocandu otra vez, que ultimamenti pegas muchus patinazus, a vel si voy a tenel yo que pagal los revolconis que te estan dandu, y ahora que nos conocemus a vel si queamus pa tomal un dia las once y hablamus en pelsona hombre, en el almendru no que ya se que nos vas a venil pol sel domingu.

    Abul.

     

     

     

Viendo 15 entradas - de la 1 a la 15 (de un total de 27)
  • Debes estar registrado para responder a este debate.

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!