Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » El político » 2º Aniversario del Inicio de la Guerra de la Independencia

Otru que no se entera de na, o esque yo no me ehplicu

Garrovillas de Alconétar Foros Generales El político 2º Aniversario del Inicio de la Guerra de la Independencia Otru que no se entera de na, o esque yo no me ehplicu

#104373
cañita
Participante

Yo no digu que no sea verdad ni que no haya pasau ni deju de decilu, esu se sabi tou y ca unu entiendi hasta dondi llega y segun lo retorciu que es, ¿peru en tu familia sois perfectus? ¿no habeis teniu ninguna oveja negra? y que pasa que os gusta publicarla y os estais tou el dia contandusilu a la genti, . Piensu que sois tan listus y sabeis una tupa de historia que os entra una mala lechi de que seamus tan inoranti que quereis pisotealnus de esa manera. Peru si es ahora, cosas que hemus vistu y viviu ja cuatro dias y ya estais contandu mentiras comu castillus, comu quieris que me crea toa esas bolas de progres amargaus.

La historia es la que es, en tous los paisis la genti cuenta lo buenu no los fracasus ni los errores ni estan tou el putu dia y a toas horas pisoteandunus comu vusotrus. Vai tu y dili a los inglesis que son tous unus piratas, unus criminalis y unus ladronis que exterminarun a toas las tribus de america del norti, asesinarun a tous los marinerus que cruzaban el Atlanticu y le robaban tou lo que llevaban.

Vamus a jadel la plataforma de hay que tener cuidiau con los mohtrencus que tienin estudius polque se puein pasal de listus.

Y esu de españa non plus ultra esta ca ve mas dificil polque ahora en las escuelas a los españolitus los van a enseñal a no ganal pa que no sufran los amigitus.

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!