Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » La Laguna » Volviendo al analisis etimológico

» Juliu, alboratatis el cotarru y otru nostalgicu que sal «

Garrovillas de Alconétar Foros Generales La Laguna Volviendo al analisis etimológico » Juliu, alboratatis el cotarru y otru nostalgicu que sal «

#107144
salva1
Miembro

  a estus medius, modernus. Quiza  seamus de la última generacion   de la pizarrina,lapi  duru o lapi blandu con lo que aprendimus a ecribir la primeras letrinas del abecedariu ,pasandu depue a aquella   enciclopedia autodidactica  dondi estaba toitas la materias de la epoca  y con ella llegabamus hasta Don Aleju  dondi ya se adquiria  el  diplomaba  del C. E.P .  Emus   dau una buen avanci, aunque salomenti menejemus estus bichus modernus  un porcentaji bajinu,  ahi estamus siguiendu modestamenti la nuevas tecnologias.

Es verda ,Modesto, comu si fuera aora mimitu macuerdu de  aquel juegu, poniamus  varius en suelu  y sí  el  que dejabamus  cael de  la pared caia encima  o montaba un poquinu  de lo que  estaban en el suelu esi o esus la ganabamus .Luegu habia otra modalia que era pone bocabaju el dibuju  nos mojamabus con escupiña el deu gordu y teniamus que dali la vuelta al santu  y si  lo jadias lo ganabas. Que pobris queramus, hoy dia estu niñus tieni de tou, tienin hasta clinis pa lo mocus y nosotrus ni moquereu teniamus . Cuandu nos costipamabus o  nos goetaba el moquinu por el friu lo lipiamabus con la manga o el puño del jerseys   y lo dejamabus   comu  almidonau.

Se me olviaba decir que hay jenti un poquinu mas grandina que nusutrus  que  tambien manejan estus cacharrus y poian contal algu de sus tiempus

FELIZ 2011 

 

 

 

 

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!