Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » El político » Comu la Plaza de Oriente

Buenu….casi

#102889
D dalí
Miembro

Apreciau comandanti: Retomandu el hilu contestu a lah tus preguntah. Evidentimenti que tou debi sabelsi, peru filosofeandu un pocu te diré que cualquiel hechu ocupa un ehpaciu y un tiempu ( cosa ehta mu impoltanti).  Ejem: De que te vali a ti sabel quien fue el cabrón que te pinchó lah rueah del cochi el añu pasau.  ¡¡ Ah si lo entillah a loh cincu minutuh de aberlu hechu ¡!, Comu hubieran cambiau lah circunstanciah.

  • -De que noh vali agora sabel quien fue el culpabli del 11-M  ¿va a cambial algu dehpuéh de treh añuh? Si anguién tuyu murió ¿te sentiráh mejol sabiendu que el culpabli en veh del  h.p. de un moru fue el h.p. de un etarra?. Otra cosa es sabel lo que pasó entri el 11 y el 14, polque loh personajis aún ehtán en el ehcenariu. 
  • -De que vali sabel lo acontecíu en Cuba cuandu muera Fidel. Si ay una hartá de disidentis que te lo ehtán contandu y naidi loh ehcucha. Entoncih saldrán tous diciendu que ya lo sabían o mirandu pa otru lau. 
  • – ¿Creis que no sabemus sobrau lo pasau en el 36?. Claru que sí, hombri. Lo que pasa eh que en el afán de hundil a la derecha la coalición de izquielda quiel que le pían perdón. Lo mehmu loh republicanuh catalanih quierin que leh pía perdón el Rey.Imaginati agora que ( de hechu el cocaleru Evo lo a insunuau) Sud-América le pía a Ehtremaura,cuna de conquihtaori, que leh pía perdón por lah matanzah hechah en lah colonizacionih. ¿de que?

A quien verdaderamenti le hacía yo peíl perdón  era al dotol Llamazares pol abelsi calgau a loh comunihta y abel humillau al partíu bailánduli al son de ZP. 

Buenu compañeru comu pol mi palti consieru que pocu máh poemuh sacarli al tema ehta ba a sel la mi última aportación a ehti hilu. Ehtaré encantau de debatil nuebamenti contigu y de consideral tu criteriu en culaquiel otru hilu abiertu.  

Fueraparti yo tengu que decilti que eris un bribón mu listu. Bien sabih comu tienih que jacel.Un correu un nick, dos correus……….. Un abrazu. 

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!