Inicio » Generales » El político » A CAT ¿Porque somus los ultimus en tou?

Verborrea mental placentera y macabra

Garrovillas de Alconétar Foros Generales El político A CAT ¿Porque somus los ultimus en tou? Verborrea mental placentera y macabra

#102668
cañita
Participante

Otru que vien liandu las cosas, pa desvial la atencion de la realidad, contesta a lo que se te pregunta y dejanus de cuentus.

Con la verborrea que te gastas te lo pueis creel hasta tu mismu peru no me contestas a ninguna de las preguntas CONCRETAS que te he jechu, a ninguna, vamus al granu y dejati de lialnus que se te da mu bien lial a la genti y desvial la atencion de la realidad, y dejati de cuentus de Buñuel y pamplinas, que aqui no ha dichu naidi que se viva asi de mal, peru los habeis que vivis mejol que otrus. Contesta y no atontis mas a la genti que de esu os beneficiais algunus, llamalus comu quieras caciquis, despotas, politicos o amos.

Tu que te tienes creido más extremeños que nadie, tu que sabes de mi compromiso y mi apuesta ecónomica con la región, lo único que has hecho hasta ahora ha sido intentar descalificar, ridiculizar y burlarte de mis interrogantes, pero no has contestado a ninguna. Esres un ricacho o un lacayo de los ricachos, lo que es peor y como tal hablas, distorsionando y falseando la realidad en perjicio de los mas humildes. Tu eres el único que humillas y ofendes a los extremeños. Te lo recuerdo una vez más, gente como tu son los que nos tienen en los lugares de las estadisticas que estamos.

Noticias
Fotos
Menú
Foros
Idiosincrasia