Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » El político » Asi que era verdad que esta pagina esta al servicio del Ayuntamiento

Si, lo he borrau yo ¿pasa algu?

#105623
Wifredo
Superadministrador

Y esti comentario que has escrito no esta en el sitio que tiene que estar, ademas de ser ofensivo a los administradores que voluntaria y desinteresadamente hacemos esta página. Asin que tienis 24 horas para que lo pongas en su sitio o tambien te lo borro.

Si quieris enguarrinar el trabaju de alguien enguarrina el tuyu y aqui no nos toquis más las naricis. Y encima no te hagas la victima y  vengas con mentiras, primeru porque no es el sitiu pa poner esa clasi de comentarius, sengundu  porque insultas a muchus garrovillanus,  na más, porque no son tan listus comu tu y terceru porque no estamus al serviciu de nadie. Asin que cuidaitu polque te fulminu de la página ehcapau.

¿que tendra que vel los estudius pa sel un HP? Seguru que eris de los que tienin na mas entral en tu casa  colgau en la pare  el titulu del graduado escolar paque lo vean los vecinus «(comu son tous analfabetus)»  le has dichu que eris arquitectu.

 Esti es el comentariu que te he borrau pa que lo vea toa la genti y juzguin  si era sitiu esti, teniendu en cuenta que lo habias puestu en el Libro guinees.

Garrovillas de Alconétar es el pueblu del mundu con el menor porcentaji de titulacionis academicas (al menus Graduado Escolar)entre los miembrus de los equipos de gobiernu municipal de toda su Historia. El polcentaji no es del tou  bestial gracias a la legislacion  en que gobernarun los independientes y el tiempu que fue alcaldi J. Alba.

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!