Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » La Laguna » RECETA NAVIDEÑA

¡¡ QUE MALINU ESTOI !!!

Garrovillas de Alconétar Foros Generales La Laguna RECETA NAVIDEÑA ¡¡ QUE MALINU ESTOI !!!

#102684
C CAT
Miembro

Compairi Saavedra me ha petau la tu receta y he jechu tal como tu has dichu y aqui te cuentu lo aconteciu:
Esta nochi pasá, avié loh bártuluh me jinqué unus buenus bochinchis de aguardienti pa soportal mejol el friu y a lo chitu queu cogí el tolih tolih pa las albujeras procurandu no topalmi con naide en el caminu.
Como muchu era el friu, muchu fue el aguardienti que desfiló pol el gañoti, asina que a mediu caminu comencé a jacel zingoñetah calleja abaju. Caía una garrua que calaba los güesus.
Cegañutu que iba y endispueh de unus pocus jocicazuh, cohtillazuh y culatazuh, sin dalmi cuenta me meti en la paparretah de lah albujera queandomi atollau sin poel echal ni p’alantri ni p’atrah. Dende allí mesmu saqué la ehcopeta pajarera y apunté a loh patus. No sabía a cual afeitalmi. Uno se me acelcó diciendo CUA;CUA;CUA y yo pensé pa mi qua, qua … pos tu mesmu. Era cimbiliqui y desgalamiu, peru lo bastanti pa una buena botifora. Asina fue que con la tiritona que tenía de lo arreciu que estaba no llegué a atinarli y namás le jici un rehpalijoninu de na y lejus de jincal la crehta el bichu se lah guilló.
Endihpuéh de la aventura tube que ilmi dejechamenti pa casa con el rabu entre las pielnas y arreciito de friu y asina me tienis antobía, metiu en la cama con una buena calentura que hasta los peus tengu agañotaus.
No estés enfurruñau conmigo endihpueh de aberti molestau en dalmi la receta, amigo, que he queau ehcaldau y valienti desazón tengo yo en el cuelpu.
Te deseo que pasis unas muy felicis Navidadis.
Oyi, ¿no sabrás la receta de la sopina de tomati?

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!