Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » El político » ELECCIONES MUNICIPALES

¿Que contemplacionis?

#102939
cañita
Participante

Si desde que llegastis no has dejau de meterti conmigu, la primera vez el día 2 de marzu en le jilu “Politica local”, sin medial palabra, me llamas fascista por la mi foto del Gran Dictador, y despues te ehtrañas de que te llami inoranti, polque me da la impresión de que tovia no sabis quien es. Me has llamau, falangista, franquista y lo que te ha dau la gana, ¿peru en base a que me insultas? que sabras de franquistas y socialistas.

Tu eris la cutaina y yo el que insultu ¿nu?. Desde el primer momentu que aparecistis en el foru rezumas unas maneras de raspá que no hay quien te aguanti, solu por educación se tien que contestal a lo que te preguntan, lo malo no es ser analfabetu sino creelsi que se sabi y perder la prudencia y el respetu, no me ehraña que con esi atrevimientu fueras de los que van diciendu pahi que gracias a los que venis a veraneal al pueblu poemus vivil el rehtu del añu.

Dicis que eris de izquierda por que en las escuelas te obligarun a leel muchu de un pais que no sabis comu se llama, por esu cuandu alguien di ESPAÑA tu lo llamas fascista y de derecha, polque pa sel de los tuyus tien que decil “este pais”. Eres objeto de la manipulación de unus individuos que para sacar votos no tienen reparo en utilizar de la forma mas visceral y obscena los sentimientos de las personas, enfrentando a los individuos con la inculcación del odio.

Que sabrás de las victimas del franquismo que tiene cada uno, y la reparación que ya se hizo en democracia, si posiblemente no habrias nacido. Hablas como ya te he dicho por el odio que te han enseñado, haber si vas a resultar como otros que andan por estos foros que me da la impresión que en vez de victimas lo que tienen son verdugos.

Y de falangistas o franquistas los mas parecius y los peoris que hay son los pelotas que se arriman al sol que mas calienta según quien gobierni, asin que ya sabis dondi buscalus, lo dificil es sel consecuente con tus ideas sin que te las distorsionin.

PD: Disculpa si te he confundiu con otra Carolina, que se vinu a vivil al pueblu y se tuvu que volvel a il polque aquí no hay futuru, a pesar de lo que se quieran jadel creel algunus peru la realidad es esa. Y esu despues de 30 añus de socialismu.

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!