Inicio » Generales » El político » Patrimonio sindical histórico

Perdona hombre yo no quieru

#103695
ehtalonchi
Miembro

Perdona hombre yo no quieru dar esa impresión, lo que pasa es que me cabrea que se falsifiqui la historia y cosas que han pasao ja 10 años se quieran tapar comu si NA y si estu es asi, que no se estará ocultandu de ja 70 añus. Me da ascu ver esus desgraciaus que le han comiu el coco con las banderas de la discordia y el enfrentamientu exigiendu recuperar la historia cuandu los mismus que le comin el coco estan jundeandu la  historia reciente de ja 10 añus. Esa institución que tu llamas eminentemente de curritos ordeño a los curritos  de los barrios más pobres como Vallecas y Villaverde de Madrid y de otras cuantas de ciudades, que de la nochi  a la mañana vierun comu los ajorrus de toa la vida se esfumarun.

 El Gobierno y la UGT están ultimando la devolución de parte del patrimonio histórico incautado al sindicato durante la Guerra Civil, con la que podrá sanear sus cuentas y cancelar la deuda pendiente con el Instituto de Crédito Oficial (ICO) por la crisis de la cooperativa de viviendas PSV, que asciende a 144,6 millones de euros, informaron a Europa Press fuentes de la negociació

 

La cosa es que los añus van pasandu y ahi ha queau el pufu, los malus ratus de angustia y desesperación de aquellus desgraciaus, que confiarun en esa intitución eminentimenti de curritus,  mientras que otrus igualis le labai la cara. Perdona si resulto desagradable peru tenia que decir estu.