Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » El político » ELECCIONES MUNICIPALES

perdon por la tardanza, candi.

Garrovillas de Alconétar Foros Generales El político ELECCIONES MUNICIPALES perdon por la tardanza, candi.

#102938
Guevara
Miembro

perdona que no te haya contestau antis, peru ca ve quentraba con esa intención, me ponia mal cuerpu el del aguiluchu, y esu que la tal carolina lo esta desmochandu.

A lo que vamus…

que diji lo del historial con tou el respetu, que ni te lo discutu, ni te lo pongu en entredichu. Ademas, aunque tuvieras peoris antecedentis mientras por sentencia judicial no te quitin esi derechu, comu cualquier ciudadanu, tienis tol derechu del mundu a presentarsi.

Otra cosa es, comu estrategia pa sacal muchus votus, elegil de entre los 14 de la lista a otru que, digamus, estuviera «virgen».

Claru que esu es cosa vuestra, o a lo peor es que no quereis muchus votus, solu los justus pa, insistu, joel.

Y el historial del Caspa? pos su historia. Peru el no tien que sel buenu, el ya tenemus claru que no es un buen gestor, ni un avispau politicu.

De hechu, me paji a mi que no gustarnus comu lo ja, es lo que mas nos uni a muchus, que preferimus verti gobernandu a ti, o Luis Modestu, anti que a Pedru. (Ver a Angelitu Gil de alcaldi, comu que no)

El Problema es que según dicis, te comprometis a no pactar con naidi pa gobernal.»Haremos oposición si eso es lo que  los votos determinan que hagamos».

Pos la hemus cagau, porque 6 concejalis no creu que saquis, de forma que nos avocais o mayoria absoluta o desgobiernu, anarquia, autogestión,… coño, ca vez me gusta mas!!!!

Antifascistas siempri!!!

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!