Inicio » Generales » El político » Política Local

no te falta razon Kupy

Garrovillas de Alconétar Foros Generales El político Política Local no te falta razon Kupy

#102707
dalí
Miembro

Si señol, debeih intental que no se pieldan lah folmah. Peru loh primeruh que no debeih peldelah soih busotruh.
Y precisamenti tu erih el primeru que lo haci.
Kupy eh un admihtraol y a mi entendel bajo el AkA kupy, no tienih derechu a metel lah puyah que suelih metel en loh hilu que se acaloran un poco. Sobri tou loh que leh metih a cañita. Máh que ná, polque luegu se te ataca y resulta que noh ehtamu metiendu con loh aminihtraori.
No eh la primera veh que habeih quitau comentariuh o retificau buehtra intervencionih ( sin nenguna juhtificación) baju el privilegiu que os dá el sel administraorih.
Y comu ejemplu te pongu el que te dih pericuchu aquí mehmu. Y pa colmu le dicin en un foru públicu y abiertu
» que ¿quien le ha dao vela en este entierro «.
¿Tu creih que esu eh normá? ¿tu creih que no eh una amenaza de censol fahcihta decil a un usuariu? : «si empieza a tocarme los guevos lo baneo de por vida de esta pagina, espero que le quede claro».
Ehperu que te repasih el hilu y me digah asta esi momentu cuandu y aquién lo había yo insultau. Que me digah en que puntu he faltau a lah normah del foru pa que se me ataqui asina.
¿Que entendemuh pol tocal loh guevos? ¿ Hacel una crítica ( y en esti casu no falta de razón) de loh aminihtraorih?. Polque si eh asina dímilu y yo mehmitu pol mi propia voluntá esaparezcu daquí.