Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » La Laguna » Al agüelinu de pepitu

» mi aguelinu me di que sabi jadel asta la canteas

Garrovillas de Alconétar Foros Generales La Laguna Al agüelinu de pepitu » mi aguelinu me di que sabi jadel asta la canteas

#106631

señora Jade, comu le di uste  esa cosina al miu aguelinu ,el hombri se diguta, comu no va a sabel lo que e un jornu de pan , y que la lumbri que ma aguanta y ma calienta es la leña dencina, hombri, hombri, abuen sitiu aiu a ponel la era, precisamenti ,el cutainu con la jambri capasu asta se tenia que jadel ellus el pan en unus jorninus que tenian en los corralis de las cassas. Las  aguelinas se encalgaban de ellu, machacaban  el trigu en el corral comu conuna epecie de rodillu ,  pa dipues  echali una mijaina de levaura y vicarbonatu ,agua y sal,  y ,ala al jornu  di mi aguelinu que salian pocu ricu, peru sinbrillu. Peru mi agueilinu se pregunta polque la señora Jade cave que escribi u abla simpri tien que mental alguna palabra insultanti, polque decil tontus es insultal, puei decil,supliendula, ignoranti etc, polque no sinifica lo mimitu tontu que ignoranti. Di mi aguelinu que su padri  etuvo en la gerra ,en el bandu de ya sabeis,y estu le decian a lo que no sabian escrivil ni leel »  los tontinus a ecuela pol la nochis «y di que, mi bisaguelu, le diju  a un jefi o algu que no lo llamaran tontinus sinu ignoranti y se llevo una guanta.

 Dimi aguelinu  que  avel  si ay alguien  que le recuerdi  aquellu del pan sinbrillu  , era una cancionina protesta y echaba manu asina» vamus vamus caballitu vamus pa la carretera……….» ( a vel quien la sigui ).  A  lo mejol ,esi gran muchachu,- KIKO lo sabi, se loa poiu contal su aguelinu que en pa descansi

 

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!