Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » La Laguna

Al agüelinu de pepitu

Garrovillas de Alconétar Foros Generales La Laguna Al agüelinu de pepitu

  • Este debate tiene 5 respuestas, 5 mensajes y ha sido actualizado por última vez el hace 14 años por Mr.Hade.
Viendo 6 entradas - de la 1 a la 6 (de un total de 6)
  • Autor
    Entradas
  • #17931
    M Mr.Hade
    Miembro

    Pagi mentira tio ese que con tantus añus que tien usted se deji impresional tan facilmenti, no es de estrañal que vengan vendiendunus Pan con la propaganda de que es de jornu de leña y haya dejau usted de compral el de aqui cuandu tenemus el mejol Pan del mundu, hay que sel floju pa creelsi la propaganda de la clasi que sea, nos engañan comu al giuin. Las vecis que habra iu usted a la taona y es capa de no habelsi dau cuenta de que el jornu funciona con leña de encina de toa la vida. Somus capaz de dejalnus cerral la taona pol lo tontus que semus. Me decia mi agüelu de las propagandas no te creas ni la mita.

    Ala a dali bombu

    #106631

    señora Jade, comu le di uste  esa cosina al miu aguelinu ,el hombri se diguta, comu no va a sabel lo que e un jornu de pan , y que la lumbri que ma aguanta y ma calienta es la leña dencina, hombri, hombri, abuen sitiu aiu a ponel la era, precisamenti ,el cutainu con la jambri capasu asta se tenia que jadel ellus el pan en unus jorninus que tenian en los corralis de las cassas. Las  aguelinas se encalgaban de ellu, machacaban  el trigu en el corral comu conuna epecie de rodillu ,  pa dipues  echali una mijaina de levaura y vicarbonatu ,agua y sal,  y ,ala al jornu  di mi aguelinu que salian pocu ricu, peru sinbrillu. Peru mi agueilinu se pregunta polque la señora Jade cave que escribi u abla simpri tien que mental alguna palabra insultanti, polque decil tontus es insultal, puei decil,supliendula, ignoranti etc, polque no sinifica lo mimitu tontu que ignoranti. Di mi aguelinu que su padri  etuvo en la gerra ,en el bandu de ya sabeis,y estu le decian a lo que no sabian escrivil ni leel »  los tontinus a ecuela pol la nochis «y di que, mi bisaguelu, le diju  a un jefi o algu que no lo llamaran tontinus sinu ignoranti y se llevo una guanta.

     Dimi aguelinu  que  avel  si ay alguien  que le recuerdi  aquellu del pan sinbrillu  , era una cancionina protesta y echaba manu asina» vamus vamus caballitu vamus pa la carretera……….» ( a vel quien la sigui ).  A  lo mejol ,esi gran muchachu,- KIKO lo sabi, se loa poiu contal su aguelinu que en pa descansi

     

    #106632
    M Mr.Hade
    Miembro

    no sa fijau usted que yo tamien me incluyu en los tontus, es una manera de hablal, lo que le pasa a usted es que lo que menus le importa es la taona de nuestru pueblu y los trabajaoris que hay en ella, ni siquiera la ha mentau y ha empezau a decil tonterias de su agüelinu. 

    adeu

    #106633
    kiko
    Miembro

      Ejeuu,me pagi queh ami a quien se rehieri uhte señol Pepito Grillo:

    Nel mi aguelu, mos contava angunah cosina,peru que macueldi yo naita dessa cancion,peru quicia Joselitu aya cantau una mu paecia,porotru lau nel mi aguelu hue unombri que quisu muchu nal su puebru i poressu ehtuvu tantuh añus essiliau, ahta que pu bolvel dehpue duna bentena dañus, sientu  no poeli ayual mah nun salu Abul          Francisco Luceño

    #106634
    L laracroft
    Miembro

    di q si Mr Hade.aqui enriquecemos lo de fuera ,y empobrezemos lo de dentro,todo se reduce a un dicho :que se  dice en mi pueblo.

     «EL SANTO MAS LEJANO ,EL MAS MILAGROSO»

    #106635
    L ljh
    Participante

    vamus vamus caballitu vamus pa la carretera avedel al pan del brillu por aqui no  hay quien loquiera

Viendo 6 entradas - de la 1 a la 6 (de un total de 6)
  • Debes estar registrado para responder a este debate.

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!