Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » La Laguna » Volviendo al analisis etimológico

«eris la ostia,Juliu»

#107152
salva1
Miembro

solu de leel comu lo esplica me desjeringu de  risa. Se me vien a la menti  algunus ratinus enque as acentua parlandulu el nuestru dialetu  partiendumi el pechu de la carcaja. Pue e ciertu lo del juegu de  la mula con los cardu, que jadia un monton de tiempu que no leia esta palabra. Habia algunus saltaoris que eran brutinus ,macho, y cuandu la jincaba  de mula se temia,  te daban unus cardus en la proximia del siesinu que te lo queaban toitu escarciu y desollau, menus mal que cuandu teniamus que il a jadel de vientri ,por la nochi en la cuadrina y por el dia a la callejina, lo jadiamus de cunclillas y no teniamus que sentarnus, comu hoy  lo jademus en esi bichu blancu y friu llamau taza.

Lo del verdugu ,esi guesu tan buscau en el  tiempu de esi juegu, tambie era un juegu  mu salvajinu , macanus latigazus que te daban con aquellus cinturonis de cueru  gordu y asta alguna vecis con la jebilla . Macuerdu de que si no encontrabas el dichosu guesu le deciamus a las madris que jidiera un dia pa comel patatas con pata de borregu queran dondi estaba ,en la patinas de los borreguinus,  y si no la jadia tu madri iba por ca la vecina a decirli que cuandi jidiera esa comia te guardara el guesu del tuetanu.

  Tambien etaba aquel,   asquerosinu,  juegu del rabu de la zorra que se untaba un palinu en el depoju del algun participanti , que no jadia mucho que lo habia depositau .Si  tacuerda,  Juliu, cuentalu. 

Un abrazu pa toitus, ya no comimus el 1 del 1 del 11 comu pasa el tiempu.  

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!