Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » El político

Yo pregunto a los presentes si se han parado a pensar….

Garrovillas de Alconétar Foros Generales El político Yo pregunto a los presentes si se han parado a pensar….

  • Este debate tiene 11 respuestas, 7 mensajes y ha sido actualizado por última vez el hace 16 años, 5 meses por cañita.
Viendo 12 entradas - de la 1 a la 12 (de un total de 12)
  • Autor
    Entradas
  • #10951
    cañita
    Participante

    Que tienen que decir los caciques y los pelotas de las inversiones del estado en nuestra región?

    Que tenemos justo lo que nos merecesmos y mas, buenas pagas para todos y a callar, extrema y dura, extrema, extrema y dura y dura extrema y dura la cara que tienen.

    #103716
    E elsereno
    Miembro

    Eris mu cansinu. Por que no te vienis de ese jolmigueru dondi vivis a contribuil a que la nuestra ehtremaura sea una comunia de primera en ve de veni solu en vacacionis y fiestas de guardal a dal la vueltina y a decil que nos quieris muchu.

    Y deja ya de trantarnu comu nos tratas a los etremeñus, que te creis que somus tous tontus aqui estamus aguantandu y luchandu el que se fue juyendu fuisti tu que es mu bonitu opinal dende fuera.

    Quea con dios.

    #103717
    cañita
    Participante

    Desde cualquier sitiu del mundu cualquiera ja mas pol ehtremaura que tu, que pagi que no quieris que cambi na, los hay que salimus «juyendu» una vez, peru los hay que salin toas las semanas y a ti esu nunca te ha impoltau polque no lo has viviu, y comu tengamus que esperal, a que los que nos quierin acallal la voz jagais algu nos poemus moril de ascu.

    Pagi mentira que tengas tan mala lechi no queriendu reconocer las cosas, que digas que yo me vaya palla cuandu no hay trabaju ni pa los que estan ahí, que tienin que salil a trabajal fuera de la region toas las semanas, que el pueblu no deja de perder población y que en el ultimu censu habia perdiu mas del 10%. Pos esu que sigan ehperandu a que tu alzis la voz por ellus, peru que esperin sentaus. Ah y el unicu que trata comu a tontus a la genti eris tu queriendu jadel creel lo que no es.

    Y gracias pol lo cansinu seguru que si te molestu es pol que eris un ricu o un caciqui que se esta jinchandu. O un pelota comi mierda.

    Ala sigui chupandu no tengas mieu.

     

    Pd: Que clasi de genti es esta, que le molesta a los que criticamus pol que queremus igualdad de inversión pa ehtremaura. Comu no vamus a sel el vagon de cola con genti asin, y despues se quierin comparal con los catalanis o los madrileñus, que no paran de peil, venga ya. Y ademas insultandu a los milis de garrovillanus que han teniu que emigrar.

    #103718
    J JOSELUIS
    Miembro
    #103719
    cañita
    Participante

    ¿O eris de los que no tienin opinión? Me escueci, me desmoraliza y  me da ascu de esta clasi de genti, peru no me cain de novea ya los conoci cuandu vivia ahí. Peru ademas hay otrus que son mas deprimentes que son los que ni siquiera tienin opinión, tienin unas vidas tan probis Y simplis  que solu silbin pa sostenel a los caciquis y a los amus. Tu JOSELUIS te tienis que creel impoltanti nu?

    A la a seguil chupandu lo que se puea. 

    #103720
    E elsereno
    Miembro

    Claru que me doy por aludio por que soy ethermeñu y me jadis dañu ca ve que ponis algu aqui, por que siempre es pa lo mismu, pa dicilnus que somus unus pelotas, que si vivemos de las pagas, que somus tontus , esu , venga ya, que aqui trabajamus pa vivi y no nos confolmamus queremos lo que nos merecemus y mas, pa opinal de comu vivimus o dejamus de vivi hay que estal aquí y no decil las cosas de oias.

    El escritu era en primera persona peru ya que hablas de los emigrantis no los metas a tous en el mismu sacu que tous no son comu tu ni comu castaño, unus no se merecin llamarsi ehtremeñus y otrus lo son de verdad.

    Quea con dios y que tengas unas buenas ferias de San Mateu.

    PD: Castuo deja ya de llorar que Extremadura es nuestra y la tenemos que salvar… 

    #103721
    cañita
    Participante

    Por ser ehtremeñu no te libras de lo demas, aunque creu que tu ni eris ehtremeñu ni eris na. 

    Claru que hablu de lo que he oiu en las noticias y me sensibilizu, o es que te creis que me inventu las cosas, y leu lo que di el tiu kalambri y me solidarizu con el y con tous los garrovillanus. Peru la genti comu tu ni leeis ni ois, sois comu los perrus guardianis de los caciquis que al menor ruiu empezais a ladral.

    No vengas aqui diciendu mentiras de cosas que yo nunca he dichu si te has dau por aludiu no generalicis a los demas si tu creis que eris un pelota, o un comi mierdas de los caciquis tu sabras yo te preguntu y tu te contestas a ti mismu.

    Si por ti fuera tamien se tendria que callar el tiu kalambri nu? polque tamien es un cansinu? Venga di algu ja algun comentariu al del tiu kalambri, no te callis comu un consentiol. Hay esta la diferencia entre una persona comu tu y el tiu kalambri. Comu tuvieramus que esperal a que genti comu tu nos defendiera nos comian los cocus. Anda ponti la careta de Che Guevara a vel si te lo creis guerrilleru.

    Ala a seguil chupandu.

    #103722
    el generalisimo
    Participante

    BASTA YA de utiizar a los votantes que os van quedando vosotros no sois SOCIALISTAS NI SOIS NAAAAAAAAAAA.LO QUE SOIS UNOS SINVERGUENZAS  O (SOCIOS LISTOS)VERGUENZA OS TENIA QUE DAR APROVECHAROS DE LAS PERSONAS MAYORES Y DEL PUEBLO EN GENERAL CON PROMESAS QUE SABEIS QUE NO PODEIS CUMPLIR NI SOÑANDO.PORQUE VOSOTROS Y VOSOTRAS COMO DICE EL «JEFE» HABEIS GANADO LAS ELECCIONES POR EL VOTO DE LOS PISOS TUTELADOS PORQUE TENIENDO 11 VOTOS MENOS EL «JEFE «TENDRIA QUE ESTAR HACIENDO GOMAS EN CATELSA.PORQUE ¿ DODE ESTA EL MEDICO DE LAS 24 HORAS AL DIA ?PORQUE ¿DONDE ESTA LA SEGURIDAD CIUDADANA ?COMO ESOS TEMAS 40.000 ,PUES DAROS CUENTA QUE  POCO A POCO VAN MURIENDO PERSONAS MAYORES ( QUE OJALA NO MURIERAN NINGUNA ) Y DENTRO DE MUY POCOS AÑOS OS VAIS A QUEDAR SIN EL VOTO CAUTIVO QUE TENEIS ,QUE ES EL 90% DE LOS QUE SACAIS.COMO DERROCHAIS DINERO (QUE NO ES VUESTRO QUE ES DE TODOS, NADIE SABA DONDE ) TENEIS QUE SUBIR LOS IMPUESTOS ( AGUA,RODAJE,PANTEONES,BASURA ETC.ETC) PARA QUE EL «JEFE» Y SU SEÑORA SE PASEEN CON EL COCHE O VALLA ALAS REUNIONES DE PSOE EN CACERES «EL TOLEDO » COMO SI FUERA SUYO Y ALGUNOS SECUACES MAS QUE ESTAN AUTORIZADOS POR EL «JEFE»CUANDO SON  VEICULO SOFICIALES SE SUPONE QUE SON PARA USO OFICIAL NO PARA IRSE AL CAMPO O DE PASEO CON EL» CUANDO SE VAN A LAS COMILONAS QUE SE REALIZAN CUAN DO VAN A COMPRAR LOS TOROS QUE VAN VARIAS VECES (BIEN VISTOS QUEDAN LOS TOROS ) LA CUENTA QUE TIENEN EN EL CASINO Y EN PALACIOO COMO GASTOS DE REPRESENTACION (BIEN REPRESENTADOS QUEDAMOS ) Y ASIN MONTONES DE COSAS Y NO SIGO MAS PORQUE  CADA VEZ QUE VEO LO QUE OS BURLAIS  DE TODO EL PUEBLO PEOR OS MIRAMOS UNA MAYORIA.SI AY ALGUN SOCIALISTA DE CORAZON DEVERIA DECIRLE AL » JEFE » EN LAS ASAMBLEAS DEL PARTIDO                                  ( VAYASE SEÑOR «CASPA»)                                          UN SALUDO.

    #103723
    P picaporti
    Miembro

    lohs que nuh tuvimus que il,pol volunta propia,o polque lohs nuestrus pairis no nos  pierun  la nuehtra opinion, por ser chicus, y heramus ya muchachus muchus,nunca se les ha poiu olvia ni comprendian porque se tenian que ir, toa esta genti no salierun juyendu simplimenti dierun la oportunia ha loh que se quearun de vivi un poquinu mah mejo,peru ten en cuenta que el que se queo,o quearun tamien pasarun lo suyu puestu que se hivan amigus y en la mayoria de loh casus hermanus y dema familia loh exodos no son buenus nunca pa naidi un salu2

    volveras viejo cahtuo,volvaras viejo cahtuo,ha morir ha ehtrumaura para ser abono de vidas futuras.  como una señal divina  nacera una encina en tu sepultura.emigrante ehtremeño date ya la vuelt,que te espera la tierra con la puerta abierta

    la jota del emigrante refleja todos los sinsabores y la ilusion de los ehtremeñus que nos fuimus 

    #103724
    C CAT
    Miembro

    Buenu,¿Pol andi vien Montilla? Kiko-Picaporti, que ya ja casi un añu que dijistis que venia y entavía no asoma. ¿ Se habrá caiu en angún joyu del AVE?

    Carpe diem

    #103725
    kiko
    Miembro

    Buenas tardes,en primer lugar y ya que hace casi un año comu usted dice que no me decia nada,creo que lo mas normal hubiera un pequeño saludo aunque hubiese sido solo por cortesia,en lo que refiere ha Montilla,supongo que el honbre habra dicho que para que hir, si ha los del mismo pueblo se les llama traidore y que salen juyendo,que no se le llamaria ha el,supongo que para eso habra preferido quedarse en Barcelona o visitar su pueblo que por lo menos se sienten orgullosos de que los catalanes tengan un presidente cordobe, piense usted si fuera garrovillano de que llegarian ha tratarlo

    Bueno señor cat me contenta saber que sigue usted por aqui, y no tenga siempre la segureja levanta esperando dejarla caer en……… enga un salu2

    #103726
    C CAT
    Miembro

    Pos claro que si Kiko, te merecis un un salúu, venga un abrazu bien grandi hombri.
    No te había queríu decil na pol que no sabía comu te iba a sental. Te veu tan metíu en las costumbris catalanas: Il a paseal con la amotu, amorzal pa la carretera. De seguru que tamién te habras puestu morau de panillets y vas a rebuscal esu que ahí llaman rovillonis pa esi Colldejou y hasta pa la sierra de Falset ¿nu?
    Pos paquí tou igual la amotinu pa il al huertu, armolzal un cachino pan y patatera, jadiendo calvoti y comiendo cagajonis y en su tiempu a rebuscal criaillas.
    De lo otru te lo preguntaba porque ya tengu a la parienta atosigá de tantu preguntarli ca veh que vengu del curro: ¿Ha habiu movimientu pal palacio? ¿Ha habiu jaleu pal Ayuntamientu? y asina cada día.
    Pol esu al verti aparecel de nuevu ha siu el preguntartelu. No te enfais.
    Buenu pos recibi un salu2T. comu tu dicis y cuidiau con la amotu pol esas carreteras tan peligrosas que no es lo mismu que il con la burrina a piñonis.

    Carpe diem

Viendo 12 entradas - de la 1 a la 12 (de un total de 12)
  • Debes estar registrado para responder a este debate.

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!