Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » La Laguna

pagi que se muevi Extremaura

Garrovillas de Alconétar Foros Generales La Laguna pagi que se muevi Extremaura

  • Este debate tiene 7 respuestas, 3 mensajes y ha sido actualizado por última vez el hace 16 años, 3 meses por kiko.
Viendo 8 entradas - de la 1 a la 8 (de un total de 8)
  • Autor
    Entradas
  • #11540
    kiko
    Miembro

    CATALUNYA | Viernes 28 de Diciembre, a las 09:18:h Tarragona es la provincia catalana más rica y la sexta de España Tarragona tiene el mayor Producto Interior Bruto por habitante de Catalunya: 25.621 euros. En el último año ha experimentado un crecimiento del 4,3 % , convirtiéndose por J. Díaz/M. J. Alegre |

     

    La provincia de Tarragona sigue a la cabeza de Catalunya en Producto Interior Bruto por habitante, con 25.621 euros. La media catalana es de 24.814 euros. El PIB per cápita de Barcelona es de 24.658; el de Girona, 25.304 y el de Lleida, 24.613.

     

    De 2005 a 2006, el PIB de Tarragona ha crecido un 4,3%, lo que la situa como la sexta provincia más rica de España, por detrás de Álava (29.196), Madrid (27.220), Guipúzcoa (26.928), Navarra (26.271) y Vizcaya (25.703).

     

    Murcia, Cantabria, Galicia y el País Vasco fueron las comunidades que más crecieron en 2006, según la Contabilidad Regional de España que acaba de publicar el Instituto Nacional de Estadística. El Producto Interior Bruto nacional aumentó el 3,9% el pasado año, y el ritmo de expansión de la actividad se elevó al 4,1% en esas cuatro comunidades, frente al 3,4% de Baleares y el 3,3% de Canarias, los territorios de menor expansión.

     

    Murcia ya es habitual, pero Cantabria y Galicia no suelen frecuentar los puestos de cabecera de este ranking, en tanto Canarias se suma a la desaceleración que en los últimos años ha padecido el el archipiélago. Esa evolución se explica porque en 2006 se produjo un significativo avance de la producción agraria y pesquera, se desaceleró la construcción y no fue precisamente un buen año turístico. Con todo, el crecimiento de Canarias, el más bajo entre las comunidades, fue tres décimas superior a la media de la Unión Europea de 27 miembros, que registró un avance del 3%.

     

    Avanzan las menos ricas

     

    Otras dos comunidades, Madrid y Aragón, crecieron a un ritmo del 4%. En la misma tasa que el conjunto nacional (3,9%) avanzó el PIB de Navarra, Andalucía, Castilla-La Mancha y la Comunidad Valenciana. Por debajo de ese porcentaje se situaron Catalunya y Asturias (aumento del 3,8%), Melilla y La Rioja (3,6%), Castilla y León, Ceuta y Extremadura (3,5%).

     

    La evolución del crecimiento económico regional en los últimos siete años refleja un mayor avance de las comunidades tradicionalmente menos ricas a las que se suma Madrid. Si el PIB nacional creció a una tasa media del 3,36% en términos reales entre 2000 y 2006, el aumento fue del 3,99% en Murcia y otras ocho comunidades -Andalucía, Madrid, Extremadura, Castilla-La Mancha, Cantabria, Ceuta, la Comunidad Valenciana y Canarias- superaron esa tasa.

     

    En el extremo opuesto, el incremento medio fue del 2,29% en Baleares y también quedaron por debajo del 3% La Rioja (2,99%) y Asturias (2,81%).

     

    Los datos aportados ahora ya tienen en cuenta la revisión de la Contabilidad Nacional que el INE llevó a cabo el pasado agosto. Entonces se incorporaron los datos de las encuestas anuales de empresas y servicios y de las cuentas de la agricultura. También se actualizó la estructura de la construcción.

     

    Ya son nueve las comunidades autónomas españolas que en 2006 presentaban un Producto Interior Bruto por habitante superior a la media comunitaria. La comparación se realiza en poder de compra, un sistema que refleja mejor el poder adquisitivo al minimizar las diferencias entre niveles de precios.

     

    Madrid, a la cabeza

     

    De nuevo encabezan la lista Madrid y el País Vasco, que ahora superan el promedio europeo en un 36%, seguidas de Navarra (32%), Catalunya (24%), Baleares (15%), Aragón (12%) y La Rioja (11%).

     

    Por debajo de la media de España, que ya rebasa el promedio de la UE de 27 socios en un 5%, se sitúan Cantabria, con un PIB por habitante un 4% superior, y Castilla y León, que se sitúa en el mismo nivel comunitario. Las demás autonomías presentan un nivel inferior, hasta llegar a Extremadura, la única que permanece por debajo del límite del 75%, con un 71%.

     

    A la luz de estos datos, tres de las cuatro comunidades que actualmente son objetivo prioritario de cohesión en el marco de las perspectivas financieras de la Unión Europea -Galicia, Castilla-La Mancha y Andalucía-superaban ya el 80% de la media comunitaria en 2006.

     

    #104216
    cañita
    Participante

    Y de Cazri no di na esi libru, tou esu es mentira y vas tu y te lo creis, aqui seguimus perdiendu población y claru al sel menus comu los ricus no se van se va concentradu ca ve mas la riqueza y es lo que tu te creis que se muevi, peru quien se muevin son los curritus que pagi que tienin el baili de san bitu buscandu los galvanzus.

     Asin que los ricus ca ve mas ricus  y los probis que se matin entre si pa dal un buen datu estadisticu cuandu se hayan muertu.

     jeu.

     

    Pd. Pol sel los que menus, semus hasta los que menus se separan. jeje aunque estu es bonitu.

    #104217
    Anónimo
    Invitado

    Paquí lo unicu que se muevi es el airi kiko. Dejati que haga efectu la deceleración de la construcción, que pol ciertu ya empieza a notarsi, y aluegu me cuentas.

    Adiós me voy a tomal las onci.

    #104218
    kiko
    Miembro

    Mu buenas Cañita,avel si aclaramus de una ve por toas,que de Cacri a Madri hay unus 300km y de Garrovillas 39+ pohs buenu le mesmu que salin tos los lunis genti pa trabaja juera,comu jahs muchus añus lo vienin jadiendu la mayoria de garrovillanus,ehstu no quiel decil que paqui no suceda,yo no lo digu por mi,que lo mahs lejus que teniu que sali an siu 80km de momentu polque puei sel que dentru de pocu me tenga que hil pa Guadalajara, si fuera asin que jagu voy u le piu la cuenta y cambiu de empresa,tamien te pueu asegural que muchus migus y conocius se chupan tous lohs dias 100,150,200kmpa hil a curral comu cualquiel extremeñu,mañu o bahscu,con estu migo quieru decilti que no tou es jalea tamien hay miel sola, el tenel que sali fuera no es esclusivu de la nuehstra tierra

    Encuantu ha lo de Chiquito decili tamien que paqui ya se comienza ha nota jahs polomenus un par de mesis,peru ehstu no ehs nuevu en el ramu de la construcion aunque en lohs sectoris que hay cierta producionde otru tipu seran dondi menus lo notin esu esta claru,peru la repercusion no se ra en un a zona ehspecifica sino nacional ,lo que tenemus que mira ehs que no duri muchu tiempu polque de sel asina habra muchus garrotazus

    Buenu salu2 y que tengais buena salida y una mejol entrada de añu Abul

    #104219
    cañita
    Participante

    Si lo peol no eh la mala vida que se dan loh que van a trabajal a Madrid, Cuenca o Zaragoza, pol que esus al fin y al cabu cuentan comu empadronaus alli y lo que jadin eh reverter comu datus ehtadisticus positivus en la region, amus un engañu tontu polque figuran comu empleaus alli peru trabajan mu leju, una riqueza que no existi, sino en el pelleju de los que se lo dejan en la carretera, lo que yo te digu eh que mientras que España ha aumentau de población Cázri es una de las dos o tres provincias que sigui perdiendu población.

    Venga salu, mira las cosas comu son y que tengais tu y los tuyus feli añu nuevu

    #104220
    kiko
    Miembro

    En el tema esi si concidimus me refiru al de Cacri,que si no fuera pol lohs estudiantis y el turismu ya seria Plasencia la capital,en cuantu ha lotru tema puei sel que se cuentin comu censu de ondi trabagin,peru al final lahs perras no se quean en Madri,Cuenca u Zaragoza se vienin pa lohs pueblus de la Ehxtremaura que esu si llena y cuenta pa lahs estadisticas  de la riqueza regional,me gustaria que lo mejol del 2007 fuera lo peol del 2008 pa toitus lohs Ehxtremeñus y en particula pa lohs garrovillanus.SALUD Y BUEN AÑU

    #104221
    cañita
    Participante

    Que las mamonas de los politicus se apuntin el resultau de una bonanza economica que no han propiciau ellus, sino la hija puta de la necesidad, con el sacrificiu de los curritus y se estein llevandun los sueldazus sin dal ni palu al agua a costa de la degradación de la calidad de vidad de los curritus nomadas, no estoy de acuerdu. Ah y no es Caciri capital la que pierdi población sino toa la provincia.

     

    Un saluu

     

    #104222
    kiko
    Miembro

    Havel Cañita que yo recuerdi no he dichu que Cacri habiera perdiu poblacion amus me pagi que no lo he comentau ni de ehxtemaura siquiera,me venia refiriendu que Plasincia tien mahs riqueza,mahs industria y casi mahs de tou que Cacri,peru esta cuenta con lahs aministracionis del estau,conb lahs universidadis y con el rectu de parafernaria burocratica y pa mi cortu entende por esu sigui siendu la capita na mahs que por esu,de toitas lahs manera si que ehs una pena que la nuehtra region perdiera en su dia y siga perdiendu hoy su genti y ehstemus repartius ca unu pa un lau un salu2 y asta otru ratinu

Viendo 8 entradas - de la 1 a la 8 (de un total de 8)
  • Debes estar registrado para responder a este debate.

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!