Inicio » Generales » La Laguna

…Oda a mi buen amigu Cojonatu

Garrovillas de Alconétar Foros Generales La Laguna …Oda a mi buen amigu Cojonatu

  • This topic has 2 mensajes and 1 respuesta.
Viendo 2 publicaciones - del 1 al 2 (de un total de 2)
  • Autor
    Publicaciones
  • #384
    Reguju
    Miembro

    …Ya sé que te cuesta muchu trabaju dali a los botonis de esti aparatu….ya sé que la impresora se tatranca ca dos pol tres…ya sé, que tú , que eris el mas tranquilu del mundu, las rotu dos cuadrus a la parienta con el ratón tan modernu que tienis…ya sé, pol que me lo ha contau ella, que esus dos muchichinus tan bonitus que tienis, corrin que se las pelan cuandu te vein sentanduti delanti de la pantalla….Tambien sé, pol que me lo contasti el otru dia con la media turriana, que estás convencíu que el bichu te habla…. y sé que alguna lámpara de la habitación sa caíu ella sola, sospechosamenti, en el momentu justu de encendelu…..Yo, que soy bastanti mas tolpi que tú, que te conozu y me honru con tu amistad, te creu…te creu, amigu Cojonatu.

    Por esa amistad, matrevu desdaquí, a darti muchus ánimus….estoy seguru que con esa fuerza, con esa constancia, lo conseguiras…..

    Mañana, si llegu a tiempu de tomá las once, que creu que sí, y con nuestru amigu Chavi, que también tapoya, tanimaremus personalmenti…

    Un abrazu de tu amigu, que aunque se mea de risa, te aprecia: Reguju.

    #101395
    Anónimo
    Invitado

    oyi sinvelguenza, que a tí el otru día se te enreaba la lengua y no se te entendía naita. Ibas en tres cilindrus, y te refregastis con el hombru en dos esquinas pol que cojisti la culva antis de tiempu. Que te gusta mas que una ensalá de morujas.
    ¡¡¡ah!! que se me olvió decilti el otru día, que ya no me dí na el aparatu, que era el casé que se encendía a la misma vez y no mabía dau cuenta.

    Tesperu en el almendru, bandíu.

Viendo 2 publicaciones - del 1 al 2 (de un total de 2)
  • Debes estar registrado para responder a este debate.