Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » El político

LLEGARUN LAS COMUNIONIS

Garrovillas de Alconétar Foros Generales El político LLEGARUN LAS COMUNIONIS

Viendo 13 entradas - de la 1 a la 13 (de un total de 13)
  • Autor
    Entradas
  • #10062
    Anónimo
    Invitado

    Comu tous los añus vuelvin las comunionis y ahí los tienis. Los mesmus que presumin de socialistas, comunistas o de izquierdas, llevandu a la chiquillería a comulgar. A sacalsi fotus tous trajeaus comu lechuguinus y luciendo buchi ellus y peinau y traji nuevu ellas, a vel quien luci más y ja el mejol conviti.
    Y yo me preguntu, ¿dondi están los idealis?. Esu es lo mesmu que una religión: A demas de serlu hay que praticarlu. ¿Dondi está el socialismu que pregonais?
    En vez de enseñali a los muchichinus a correl al cura les enseñais a correl las crucis pa si algun día son alcaldis. En vez de enseñali a fusilar monjas y quemal conventus las llevais a catequesis. ¡¡Vaya clasi de izquierda!!. La izquierda buguesa y barrigona. ¿ Y pa estu hicimus una guerra? ¿ Pa que queremus desenterrar los muertus de la guerra, pa que se vuelvan a morir otra vez?
    ¿ Y dondi están los defensoris del socialismu de esti foru el Guevara, Segureja, Klaus, Elconvento, cachinvina, carolina y angún otru que puei me deji paí, que no teneis cojonis a levantal la voz. Me paici que vusotrus teneis mu poquinu de izquierda y ni siquiera sabeis pandi estais canteaus.
    VERGÜENZA DE VUESTRUS MAYORIS.

    #103442
    Guevara
    Miembro

    Amus a ve, Buenaventura. Que pa estu no ja falta que resucitis.

    Mira que eris morra. Que enseñemus a los crius a mata monjas!!! Tu tienis que esta mu joiu de la cabeza. Con artistas comu tu, no mestraña que perdieramus la guerra y 100 mas que hubiera.

    Pos tu no veis que estu de las comunionis es comu celebrar San Antón o Sab Blas. Disculpas pa jadel fiesta.

    Nuestru triunfu sobri las religionis no esta en acaba con ellas, sino en ningunealas, convertirlas en folklore.

    Y que quieris, pos la jenti es presumia y vanidosa, por mu de izquierda que sean. Menus tu, que debis ser el brazu incorruptu de santa Teresa.

    Vamus, que si pa ser de izquierda hay que quemar conventus o mata curas, pos me borras, ya que paji que eris tu el que lleva la lista y el que sabi pa ondi esta canteau.

    #103443
    Anónimo
    Invitado

    Lo que yo te diga, “comunistas den cal neni” a ratus perdíus, entri pirulu y pirulu.
    ¡¡¡Comu pa volver a hacer otra guerra con vusotrus!!!, ja
    Será mejol no grital : la tierra para quien la trabaji. Vaya que mos la den y tengamus que trabajala.
    Y lo que tu dicis: “ estu es un folklori”.
    Que bien domesticaus estamus los hijus de Llamazares.
    Y a más,… queas borrau Blas Piñar.

    #103444
    cañita
    Participante

    Despues de vel comu defendias a los corrutus justificandulus me da que sospechal que de revolucionariu solu tienis la careta y encima te escandalizas pol el llamamientu que te ja durruti y llevas la careta de unu que contribuyo a que un pueblu comu el cubanu llevi 40 años sin libertad y bajo una dictadura criminal, a parti de tous los desgraciaus que mato en aquellas montañas.

    #103445
    garvi
    Miembro

    Y nietos de la pasionaria, que tambien tubo que huir de España porque si no se la afeitaban, a vosotros si que os domesticaron durante cuarenta años y todavia os queda el brasero encendido. Agur

    #103446
    Anónimo
    Invitado

    ¿Que hablas tu de domesticación hemipléjico ideológico?. ¿Que sabis tu lo que es la izquierda verdadera y revolucionaria? ¿Como se te ocurri decir ni siquiera que el PSOE es izquierda?. Ese es un partido que solu debería llevar la P, porque ni es Socialista ni es Obreru y a pocu que nos descuidemus deja de ser Español. Sois un partíu de la derechona que habeis cambiau la idología por la poltrona. Y por muchu que intenteis disimularlu seguireis siendu derechona y lambiculus comu tu lo confirman. ¿Que teneis vusotrus de Indalecio Prieto, Fernando de los Ríos o de Largo Caballero?.
    Te lo voy a decir: NAITA, farsantis.

    #103447
    carolina
    Miembro

    Ni comuniones, ni bautizos, ni bodas, ni fiestas de guardar para estrenar vestidos y jollas.

    Esa es la diferencia durruti, que tu como buen facha falanjista seguiras buscando en la basura para adornar tu casa, sin gastarte dinero y yo gastare y derrochare todo lo que tengo para seguir siendo feliz.

    Duele la derrota? Eres un perdedor, asumelo.

    #103448
    Anónimo
    Invitado

    Busca en el dicionariu ANALFABETU FUNCIONAL y estás contestau «Carolino».

    #103449
    carolina
    Miembro

    He dado en el clavo!!!

    En el dicionario pone tu nombre completo.

    #103450
    garvi
    Miembro

    Carolina, a estos individuos no hay que hacerles ni caso, no merece la pena, dejalos con su lamentos y lloriqueos y que aguanten otros cuatro años lo que el pueblo a decidido. Agur

    #103451
    jeromo
    Miembro

    Señores: Administradores, hay algún sistema para cuando queramos entrar en el foro político no nos deje entrar sino somos identificados, bien sea con nuestro nombre, o con  foto. Hay alguien que pueda contestarme.Un saludo.

    #103452
    Anónimo
    Invitado

    Si vuestra ira y vuestra infelicida os dejasin leer los artículos en condicionis y vuestro castrado cerebru os permitiera entendel, hubiéseis notau que aquí naidi habla de elecciones. Aquí de lo que se trata es de I D E O L O G I A. Os lo pongo asi para que a la neurona sana que os quea, le de tiempu a leerlu y entenderlu. De lo que se habla es de I Z Q U I E R D A S.
    Pero dudo muchu que llegueis nunca a entenderlu porque de ambas careceis. En vuestro dicionariu lo más apareciu que sal es sectarismo y demagogia.
    A quien realmenti quiera aprender lo que es la lucha obrera de la izquierda real y por lo que muchus hemus teníu que pasal, aquí les deju un enlaci
    http://hispanianova.rediris.es/5/articulos/5a002.htm

    #103453
    D DR.HOUSE
    Miembro

    Hay que joderse como están los doberman de la izquierda. En cuantito les falta el P.P. para mordisquearle las canillas, se comen entre ellos mismos.
    Francia está a un tiro de piedra.

Viendo 13 entradas - de la 1 a la 13 (de un total de 13)
  • Debes estar registrado para responder a este debate.

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!