Inicio » Generales » El político

La realidad Nacional (INTRODUCCIÓN)

Garrovillas de Alconétar Foros Generales El político La realidad Nacional (INTRODUCCIÓN)

  • This topic has 0 respuestas, 1 mensaje, and was last updated hace 14 years by Anónimo.
Viendo 1 publicación (de un total de 1)
  • Autor
    Publicaciones
  • #1079
    cañita
    Participante

    Entoncis apareció el santu unu de los mejoris cristianus, que pon la mejilla del d`al lau pa que le jarrein, mientras subi a los altaris a base de linchamientus, quema de sedes y reventonis de mitinis, y pol la gracia de los que se lo merecin.

    Por otru lau apoya politicas socialis de cara a la galeria, que casan maricas, pa que jueguin a los medicus, le ponin peinis y vaginas, le quitan los pisus a los que le pareci y se los dan a otrus, y mientras tantu la mayoria, madrugandu tous los dias pa pagal la letra de la casa, o del prestamu pal arreglu de la boca, y el agüelu, que no caiga empediu. Madrugal es malu pa la salú decia un ocupa, y otra decia, esque estoy encerrada en un cuerpo de hombre. Que pasaria si tous tuvieramus esa forma de vida, sexo, drogas y rock and roll peru esu tamien son votus, cuidaitu con tocalus.

    Por esu dicin de cañita, que si es un ultra, que insulta, que patatin, que tal y resulta que vienin tiran el trapu pa que arremeta y cuandu le da una corná es malu. Ya estoy jartu de lambiculus de los señoritus da igual del colol que sean los señoritus peru lambiculus muchus, hay muchus y el que se dei pol aludiu que levanti la manu o se acachi a recoger el trapu. Hay muchus Mamarrachus y ehcuerzus de toas clasis metiendu cizaña, pinchandu comu puas y andispues, cuandu tienin calienti al animal salin tous los subalternus a dal capotazus.Ole los valientis.

Viendo 1 publicación (de un total de 1)
  • Debes estar registrado para responder a este debate.