Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » La Laguna

¿Cuantu tiempu já que no echais un baili agarrau…?

Garrovillas de Alconétar Foros Generales La Laguna ¿Cuantu tiempu já que no echais un baili agarrau…?

  • Este debate tiene 1 respuesta, 2 mensajes y ha sido actualizado por última vez el hace 20 años por H hamlet.
Viendo 2 entradas - de la 1 a la 2 (de un total de 2)
  • Autor
    Entradas
  • #421
    C Cojonatu
    Miembro

    Y no es que sea yo tan vieju..Peru me gustaba a mí aquellu de il a partí….(Se trataba de cuandu dos mozas bailaban entre ellas, nos acercábamus dos tíus, pa mí la de esti lau y pa tí la otra, y ca unu bailaba con una) No me refieru a los guatequis famosus, no…Estu era en la disco…Y cuantu mas chulu era tu colega, pos mas exitu se poía tené…Era curiosu, polque tu colega de baili, con frecuencia era un conocíu, no un amigu, o sea, solu te juntabas con el, a la hora del liu…Reguju puei dal fé……..Aquel discu de Juan Pardo que se titulaba «»La Charanga» que duraba pol lo menus 10 minutus…. le daba tiempu a unu a meteli el jocicu en el pescuezu a la moza…si no era mu recia, claru. A mí, una vé, se me lió el pelu de la moza, con el chicli que estaba mascandu….que ratu mas malu. Otru día, cuandu mas atareau estaba, me vinu una apretura, que tuvi que salí corriendu pol que me iba por el terciu de vara………..

    Total, que salía unu mas calienti quel rabu de un cazu….

    Luegu se encendian la lucis y sonaba «Rasputín» de Bonney M, y nos íbamus a la barra a echá una copina y a contalnus hasta dondi se había dejau meté la rodilla la guapa……

    Eran buenus tiempus…

    #101507
    R Reguju
    Miembro

    …Cojonatu, mecaguendié…si no te comías ni un colín…Tenía que bailá yo con la que te gustaba a tí pol que te daba corti, mariconazu….Buenu sí, aquel veranu con aquella forastera que estaba por tí…si hombre, una que andaba que parecía que tenía espolonis en los calcañalis…y estaba un poquinu mella..Creu que tenía menus dientis que una gallina…bufff…¡¡¡¡¡es que era fea Cojonatu!!!!Peru te la llevasti pa la caseta….Ya se sabi que en tiempus de guerra, cualquier gujeru es trinchera..¿verdad amigu…?

    Mañana nos vemus………….

Viendo 2 entradas - de la 1 a la 2 (de un total de 2)
  • Debes estar registrado para responder a este debate.

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!