Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » La Laguna

Carta abierta a Hamlet…(Historia de un desecuentru)

Garrovillas de Alconétar Foros Generales La Laguna Carta abierta a Hamlet…(Historia de un desecuentru)

Viendo 6 entradas - de la 1 a la 6 (de un total de 6)
  • Autor
    Entradas
  • #306
    R Reguju
    Miembro

    …Bien anchu tan queau los cojonis…No sé si te silvi comu justificanti «lo de los estudius»…yo, pa mí, que no.
    Peru vaiti enterandu….tú te lo has perdíu. Hemus echau buenus ratus y buenas cervezas…Con Perry, Belemi, Saavedra, Purrita,..(por ciertu, Purrita me diju que no le jadis ni putu casu en un problema que tién….ayúala).
    Hoy no me explicu mu bién…no me deja la depre, peru desde que ví a tu madri, (dali un recuerdu) y me diju que no venías, estaba deseandu decirti que nos has queau con el culu al airi.

    ….Buenu, Altagracia está cerquina, y paquí tenemus tres diínas de puenti, que me vendran mu bién pa sofocar esta desazón que me tíen el pechu acongojau…

    Un saludu, amigu.

    #100840
    H hamlet
    Superadministrador

    je je, no te lo tomes así hombre. Los estudios no son ninguna justificación, son una obligación, y este verano me ha tocado trabajar duro en el proyecto de fin de carrera (a ver si con un poquito de suerte acabo antes del 7/10 y puedo matricularme en 4? 🙂 ) Así que cuando no se puede, no se puede… ?y no hay que deprimirse! hay que ver el lado positivo de todo, que seguro que en el trabajo te lo pasas de puta madre contando las batallitas de las fiestas 😆
    Ya habrá tiempo para las birras en otra ocasión…

    Salu2

    Por cierto, no tenía ni idea que Purrita tenía algún problema. Purrita, si lees esto escribe un mensaje contandome que es lo que te pasa e intentaré ayudarte. Bye

    #100841
    Anónimo
    Invitado

    Ehti parlau quieru que sea pal Reguju que pol lo que leu paji que está un pocu ¿deprimiu dicin que se dí?. Pho yo no tengu esu polque la chinorra la tengu en otrhas cosas; también dicin que se dí «sindrome posvacacional», que coñu significara esu.
    Bueno solu era intental hacerti reir un ratu que según los meicus es mu bueno.
    un abruzu.
    Perdonal si mi garrovillanu no es mu buenu, pero la verda que tou lo que no se usa se olvia. Saavedra

    #100842
    R Reguju
    Miembro

    ..Tu garrovillanu es cojonu, invitau…………yo te entendí perfectamenti. Lo de la depre ya se me pasó…. es una congoja que me entra despues de los torus…peru ya fuí pa Garroti dos o tres vecis y se ma pasau………pallí esta tou en orden…

    Un abrazu, amigu.

    #100843
    saavedra
    Superadministrador

    Buenu Reguju que me alegru muchu que no hayas teniu necesia de potinguis y brevajis para quitalti de encima las cosas que se metin en la chinorria, que la genti di que las cosas de la cabeza son mu dificil dec ural, peru ya vue que tu eris un hombri fuerti.
    Lo me más me cabreo del mi mensaji es que no fui capá de que apareciera mi nombri y no lo de invitau que ya en alguna ocasión he defendiu que esu de los anonimus no me gustan,no fui capa de cambialu pol lo de saavedra peru es que estas máquinas pol muchu tiempu que unu lleva con ellas a vecis no eris capa de dominalas. Comu hoy es dia de remua y no estoy pal pueblu pos me dichu ahora me doy una vuelta pol la página de alkonetara y leu algu de lo que pasa pal pueblo. Esu si mañana que tengu que jadel cosa allí me voy y me tomu una celveza o lo que jaga falta a la salú de tos los poisanus que no puein.
    un salú

    #100844
    H hamlet
    Superadministrador

    Hola saavedra,
    en el anterior mensaje te salió invitado porque no pusiste ningún nombre y además no estabas conectado, si no hubiera salido saavedra directamente. 😕
    Si te sirve de consuelo no has caido en tu propia crítica porque tu «invitado» te lo ha puesto el sistema y no tu mismo como hacen otros 😆
    ¡Un saludo!

Viendo 6 entradas - de la 1 a la 6 (de un total de 6)
  • Debes estar registrado para responder a este debate.

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!