Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » El político

Al Sahtri

  • Este debate tiene 4 respuestas, 4 mensajes y ha sido actualizado por última vez el hace 17 años, 3 meses por cañita.
Viendo 5 entradas - de la 1 a la 5 (de un total de 5)
  • Autor
    Entradas
  • #1037
    cañita
    Participante

    Comu te has iu tan deprisa no me has dejau que te diga la conclusión de la ultima pregunta que me has jechu y que tu solu te has contestau a tu manera dejandu entrever comu un piqui. Pa mi no hay diferencia entre residentis y emigrantis pa mi son tous Garrovillanus me los encuentri dondi me los encuentri me alegra siempri. Yo que estoy fuera la verdad sientu una envidia sana por la calidad de vida de mi pueblu y ademas que no me lo toquin. Dejati ya de comparar pensandu mal siempri de toa la genti, al final va ha acertar el psicoanalista del tiu pinumohquitu.

    un saluu

    #102751
    S sahtri
    Miembro

    Chacho, mira que es dicifi no reñi contigu!!!
    No me busquis segundas intencionis, que no las hay, joe!!!
    Pa mi son igualis en dignidad toas las personas, vivan dondi vivan y hayan naciu dondi sea, en Garrovillas o en Pekin de las monas.

    ¿Ha queau claru?

    Te pregunte, que pa ti, por tu edad, que te habia pareciu mas duru, irsi o quearsi.

    Me constestastis con la depresión que sufrio el pueblu tras las obras del saltu de Alcantara, y comu desde finalis de los 60, hemus perdiu población hasta ahora.
    Vamus, que no me contestatis que habia siu mas duru a tu juiciu.

    Mi padri emigro. Tras 2 añus en San Baudiliu (hoy San Boy), se vinu al poblau de los alemanis, a los puentis y al Saltu de Alcantara, y cuandu se acabo, decidio quearsi, y montal un pequeñu comerciu, con el que saco palanti a la familia.

    Y fue duru. Se trabajo muchu, y se aguanto a algún tontu de los que presumian de perras en el veranu. Y comu él, he vistu a Chapín, o a Candidu con las vacas lecheras, o a Jose el Carniceru, y a otrus muchus.

    He asistiu a varius homenajis a los emigrantis, algunu hasta lo he organizau yo, y siempri me han pareciu oportunus y merecidisimus, porque creu que dejal tu tierra pa irti a trabajal, con riesgu de dasarraigu, tien que sel mu joiu, y gracias a que unus se fuerun hubu pan pa repartir entre los pocus que se quearun, porque pa tos no habia.

    Peru esu no quita pa que yo crea que los que se quearun tambien tienin su meritu.

    Tu que siempri dicis que no te contestan a las preguntas directas, contestami a esta: ¿te pareci que los hombris y mujeris que en los 60 decidierun quearsi se merecin un homenaji por aguantal lo que aguantarun?

    Insistu, no me busquis doblez que no la tengu.

    En cuantu al psicoanalisis, que si, que me equivocu muchu, que tendre algun compleju (comu la mayoria), que no soy perfectu y que ni ganas dan de serlu si esu significa sentirsi siempri atacau.

    Un sinceru deseu de felicidad pal próximu añu.
    Besus y abrazus.

    #102752
    cañita
    Participante

    Estu ya me encaja mejol en la idea que tengu de ti me alegru. Efectivamenti que los que se quearun se merecin un homenaji polque fue duru peru no tengas duda que mas duru y dolorosu es dejalu tou y ilti a la aventura.

    Gracias y felicis pascuas.

    #102753
    pinomosquitu
    Miembro

    Sr. Sahtri me quito el sombrero ante Ud. porque hacía tiempo que no veía en el foro una pregunta tan profunda y una respuesta tan bien argumentada como la que hace.

    Se hace evidente que tanto tu padre como otros tantos que se quedaron en el pueblo se merecen el mismo homenaje que aquellos que emigraron. Y quizá alguno por partida doble, porque si difícil era emigrar (supuestamente ilusionado en busca de la tierra prometida) más difícil se hacía la decisión de volverse al punto de partida con las ilusiones rotas.
    De por sí fue una época muy dura en todas partes. Trabajar de sol a sol llegaba escasamente para dar de comer a la familia.
    Si alguna vez tienes que volver a hacer algún homenaje que sea para todos aquellos, nuestros mayores, que sobrevivieron a esa etapa tan dura de la Extremadura profunda de la que hoy alguno parece avergonzarse he intenta hacerla desaparecer.
    En cuanto a lo de los tontos presumidos, eso es algo innato del ser humano esté donde esté. Todavía se ven alguno de ellos, aunque son los menos.
    Recibe mis respetos.
    Por cierto ahora es Sant Boi de Llobregat, vaya que se enfade Montilla.

    #102754
    kiko
    Miembro

    Da gustu leel la cosas cuandu se escrivin sin rencor,sin malicia y comprendiendu las cosas,dicen que el tiempo lo cura todo,puey se que sea ciertu peru seguru que vallas donde vallas,hagas lo que hagas o digas lo que digas lo que has sido no se hecha en olvido.
    un salu2 y buenas fiestas

Viendo 5 entradas - de la 1 a la 5 (de un total de 5)
  • Debes estar registrado para responder a este debate.

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!