Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » La Laguna

Palral

  • Este debate tiene 18 respuestas, 7 mensajes y ha sido actualizado por última vez el hace 15 años, 1 mes por tubinohuecovegetal.
Viendo 15 entradas - de la 1 a la 15 (de un total de 19)
  • Autor
    Entradas
  • #14849

    Jend´aquí, agora que paeci que se rehpira mehol, propongu adial nuehtrah cachorrerah i jadel la botifora del díina trebaju tóh arrehuntauh.

    Me lah guillu.

    Abul 

    #105752
    D Dotoljoskin
    Participante

    Cuenta conmigu pa tou, a vel comu lo aviamus. Se me ocurri ponel una messa, con copias de vocabularius entre otrus el que tenemus aqui, pa consultal lah palabras que se recuerdin alli y comprobal si estan ya apuntas, y un cuadernu en blancu pa apuntal las que no estein. un saluu

     

    Hoy eh un olgullu nuehtra jolma de palral y pensal que hubu un tiempu en que nos abelgonzamus polque no eramus capa de palral comu los de la capital.

    #105753

    ma puntu pa esa ocurrencia ,avel si somus capacis de jadel un dicionariu:

    mi frasi faborita: vaiti al donchi de  lacena y traiti una  revana de pa

    #105754
    kiko
    Miembro

    Pagi cagora ca saliu nel Carmona»el fraili»deciendu quevail al pueblu sanima la henti ahcrevil nen la muehtra holma,alomehol eh nel momentu d’ajila i daili nun vencihon nal cahtu,animu i p’alantri abul

    pd. a Dotoljoskin, asiu siempri nun olgullu u ati no tesahcapau mah duna ve la muehtra palra i tan dichu que? no tentendiu naita,poh quicia sin dalti cuenta i enesi momentu te sentiah olgullosu de tous musotrus loh ehtremeñus,poh avel si levantamuh la palva i salin dehpaciu del olviu abul

    #105755
    javier
    Miembro

    Quien diria que naci en la plaza, que estuve 24 años viviendo alli, que conoci a mucha gente mayor, a la que le puse muchos vinos, cervezas…. y jamas escuche hablar asi, la putada es que no hay un traductor en el google para enterarme de lo que se dice…

    Por otro lado a todos los que controlan esta gerga, como el amigo kiko y los demas de este hilo, me parece genial la idea, ire consultando vuestras listas haber si aprendo algo.

    Hasta pronto.

    #105756
    kiko
    Miembro

    Amuavel chiqueti loh aguelu lo mah seguru que pa peilti loh vinu no te lo hidieran pol escritu nu?lo ma seguru eh que te diheran»echaqui,enllena ehtu, u pon «no meseah lehna macho i metiti nel dicinaru avel si anguna palabra no te suena,buenu Javi me la jilu pa merenda i nel prosimu retraru te quita la gorra marica abul i dali una pata nal chuchu esi de topitu quetini

    #105757
    javier
    Miembro

    Tienes razon tio kiko, no era por escrito y si que sonaba asi, venga va cambiare la foto, haber si nos vemos y nos tamamos unas cervecillas kiko, que me encanta estar por hay contigo, he vuelto unas cuantas veces a lo del poche y no te he visto mas…

    Venga lo dicho un saludo

    #105758
    D Dotoljoskin
    Participante

    Vaigamus definiendu el I dia de la Palra garrovillana:

    Lugar Rejana.?

    Dia 1º de Mayo?

     Pelsonalmeti aportu el cuadernu, la messa, y una copia del vocabulariu de esta web y si me apurais una pancalta. Ah, si alguien tien un grupu llevu un equipu de mussica que va a espantal tous los pajarus de los alrreeoris.

    #105759
    kiko
    Miembro

    Muchu mehol asina se te vei comu dio manda ,agora po la pinta te sacara toita la henti,enga Javi me voi nal cini ne la savana blanca

    #105760

    Poh endinantih de ajilal abemuh que jadel lah pacih.

    Abul paisanu 

    #105761
    D Dotoljoskin
    Participante

    Eh uhte el presienti fundaol del primel congresu de la Palra garrovillana y pol mi palti estoy en pah y ademah pa sellala voy a lleval unas botellinas de vinu pa no aburrilnus en ehpera de loh garrovillanus palrantis. No se me vaya a echal uste p´atrah ahora. Seguimus p´aquí jadiendu loh preparativus y a vel si loh eminentis, tiu kiku, tiu balbanchu y el mismisimu tiu  fraili noh jonran con su presencia.

    #105762

    La entencion primera y prencipal del jilu es aconseguil lah pacih y el güen rollu en el pueblu, pol mi palti voy a lleval unos porrinuh.

    Declinu la responsabiliá y el honol de sel presienti, no mandu ni en la mi casina.

    Me lah Guillu. Abul

    #105763
    D Dotoljoskin
    Participante

    Lah pacih estan jechah. Peru ahora no  se m´echi uhte p´atras solu polque no le ponemuh sueldu de presienti con l´ascussa de que no manda ni en su cassa, que esu noh pasa a la mayoria. No ehcurrah el bultu y confilmi la asistencia. Ah si angunu lleva un grupu elehtrogenu llevu el equipu de megafonia y la musica de la epoca pa compaña a los petarduh.

    #105764
    B balbanchu
    Participante

    Ojala puyera estal ahí el día unu de Mayu pa sel palticipi de lo que puéi sel el renacimientu de lo que se daba pol peldíu, inutil, velgonzosu, i otras tantas cosas de la que se l’han tratau a la palra, en esti casu la Garrovillana(varianti del artu-estremeñu i una de las que contó siempri con más palrantis pola su numerosa población tiempu jadi).

    Essu hay que tiral.lu p’alanti comu sea; que tenga la su renaciencia dende rejana «el ave fénix» de la palra, buen sitiu pa salil de las sus cenizas dispués de tantu tiempu aldiendu en un minaria a la que no se le jadía más que jechal.li más leña en véi d’ apagala.

    Ánimu, i toitus a una comu en fuenti ovejuna.

    Gracias pol seguil manteñendu i mimandu essi sentimientu, i esus valoris de comu he dichu muchas vecis de algu nuehtru; tan nuehtru.

     

    #105765
    javier
    Miembro

    joe, vaya fiesta que estais preparando no?????? porrinus, vinu, yo quiero………………

Viendo 15 entradas - de la 1 a la 15 (de un total de 19)
  • Debes estar registrado para responder a este debate.

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!