Inicio » Fiestas locales » Navidad

San Silvestre 2009

256 participantes tomaron la salida en la V San Silvestre garrovillanas, que debido a las inclemencias del tiempo, hubo que retrasar su salida hasta que la lluvia cesó. A todos los participantes se le entregaba una camiseta y un dorsal, finalizada la carrera, a los niños menores de tres años se les hizo un regalo y a continuación se sorteo tres cestas navideñas entre todos los participantes. FELIZ AÑO 2010 Para ver las fotos pincha aquí:

1 comentario

UN POQUINU TACAÑU EL AYUNTAMIENTU CON LO NIÑUS

La verda es que esti añu a siu un poquinu tacañu el ayuntamientu con los niñus ,ni un solu regalinu a los niñus de 3 añu en adelanti,escasu en la parada de la laguna con solu cuatro cestinu  y otras cuatro botellas de fantas,¡SI SEÑOL SE HAN LUCIU ESTI AÑU!……No digu con estu que fueran a despilfarra,peru medio lastima con la cara que se fuerun los niñus de 4,5,6,7.etc. sin un tristi regalinu de 50 cts o 1e nomas.¿Tantu se iban a gasta o se iban a arruina,?cuandu se gastan muchu mas en otras tonterias y en otra fiesta pa los mayoris ,¡dejal algu pa los niñus y no seai tan egoista!,los habeis defraudau.

Yo me apunte a la carrera comu vengu jadiendu unus añus atras con mi niñu de 5 añu,mi sobrinu de 14 y mi hermanu,salimu de la plaza y seguimu por la corredera atrochandu hasta la laguna comu la mayoria de los mayoris mientra que mi sobrinu con el mi niñu seguian por el recorriu,al llegal adondi tenian la parada "con los pinchus" me acerque hasta la esquina del pache  esperandu a que llegaran, que comu era de espera venian de los ultimu y me diju papa estoi cansau y le digu, tranquilu que ahora vamu a esas messa que hay gusanitos , palomitas y resfrecu pa tomal fuerza .¡prime digustuque se lleva el mi niñu nos encontramu cuatro cestinu vaciu,ni vassu ,ni refrecu ni na ,tan solu unus cuantu degusanitu esparciu por la messa y el mi niñu arrebañandulu de la messa comu un cutainu,buenu posna continuamu la carrera y al llegal por las escuelas (ahora la casa de cultura y bibliteca)me di el mi niñu ¡papa estoy cansado aupame! y yo le digu ¡no cariño hay que termina la carrera hasta la plaza!y el me pregunta sin yo haberli dichu na ¿es que si no llego andano no medan regalo?y yo comu un tontu le digu po claru.buenu pues entramus en la plaza corriendu comu dos machoti,acontinuacion entramu en el corral de comedia,lo sientu al lau de la puerta el mirandu comu le van dandu regalinu a los niñus chuiquininu,yme di ¿y ami no medan na pues yo e terminado la carrera corriendo?yo lo tranquilizu dicienduli que los regalinu eran pa los chiquininu y que mira el numeru que llevaba puestu en el pechu que iban a sortea una cossa aversi le tocaba, tres numeru y na no ha habiu suerti hasta el añu que vien,la genti se empieza a il y yo que le digu vamunu y me di de aqui no me piensu move porque no me han dau ningun regalu y yo le digu que no pasa na que yo le compru lo que quiera en ca la Arcension y el mi niñu medi que no que el quiel un regalu por haber corriu y que no se muevi de alli,tota que  ya alli.. los ultimu y toa la genti en la calli .

Buenu  pue llegamus a cassa y le pregunta mi muje ¿ que tal cariño te lo has pasado bien ? y le contesta ¡ no ,no vuelvo a correr por que no dan regalos! con 5 añu,y que habran pensau los demas con 4,5.6.7…………

Comentarios cerrados.