Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio

Reguju

Respuestas de foro creadas

Viendo 15 entradas - de la 1 a la 15 (de un total de 71)
  • Autor
    Entradas
  • en respuesta a: ..el númiru de la chota, porfa… #108018
    R Reguju
    Miembro

    …que nusotrus, semus mas del redobli……….(peru tengu que reconocé…que las galleguinas, se muevin mu biéen…)  ¡¡¡viva el vinu…..¡¡¡ y si es un ribeiro…no le jademus ascu……¡¡

    en respuesta a: ..el númiru de la chota, porfa… #108016
    R Reguju
    Miembro

    ¡¡¡viva el vinu….¡¡¡¡

    en respuesta a: ..el númiru de la chota, porfa… #108015
    R Reguju
    Miembro

    …peru los de la guertarriba, semus mu tolpinus en estu de los botonis…………peru, en otrus campus, nos manejamus mu bién…..te bailu una muñeira, una jota, una sardana, un fandangu……..toreu en toas las plazas……¿mentiendis…?     un abrazu….

    en respuesta a: ..el númiru de la chota, porfa… #108013
    R Reguju
    Miembro

    no ma tocau…otru añu  será…

    en respuesta a: ..Perry, miravé… #107982
    R Reguju
    Miembro

    …ahora apor la chota de san blas……gracias Cesar…

     

    en respuesta a: CAGADAS #107867
    R Reguju
    Miembro

    …sería la opuesta a la «Hulk..»    cuandu has comíu o bebíu algu…..y no ha sentau bién….que te vas por el terciu de vara, sin darti tiempu a llegá….aquellu es una fuenti inagotabli…el ríu taju…….bufff….hala cesar…tú eris el académicu.

    en respuesta a: …oyi, Uvi…me costipau #107865
    R Reguju
    Miembro

    …Agradecíu pol los consejus, Juliu…….estoy muchu mejó….estuvi a vé a mi madri a Garroti esta mañana, y ma dichu lo de los nogalitus…….y me dí  que qué  maña me doy pa costipalmi tantu……..peru tengu una vecina, que es enfelmera…y tién buenas manus….y va a vení a velmi, pa que no estey solu esta nochi…..ella me dí que frenadol y lechi mu calienti, mu calienti…….peru yo le digu que el frenadó esi, pa los costipaus de los de Garroti,  no vali paná…….y le  explicu  lo de los  de nogalitus…..y le explicu lo del suol ajenu…..se lo tengu que explicá pol lo menus dos vecis…..pa que senteri bién enterá   …¿sabis…..?    y la tocha, la tengu en carni viva….a vé si la enfermera  me dá algún remediu……..comu no guelu ná, a lo peó, me pasa comu dí Uvi……… mentallu entre peña y peña…..

    «…o me curu, o me quitu el pelleju..»   (proverbiu de Garroti)          viva el costipau..¡¡¡

     

    en respuesta a: Mira que me duele #107722
    R Reguju
    Miembro

    …yo, comu dí Cesar arriba, prefieru que sigais…………..es muchu mas entreteníu esti debati, que el de ayé…me queé dolmíu……¿ahora os vais a jadel amigus…..?     un poquinu de sangri bien vertía no pasa ná…….(luegu, ya veremus quien paga los vinus…)     un abrazu pa los dos….

    en respuesta a: Volviendo al analisis etimológico #107129
    R Reguju
    Miembro

    …yo soy Reguju de moti…mi madri…y su padri..(mi aguelu…pareci que tenía la contumbri de lleval siempri un cachu de pán duru en los bolsilllus…)  ¿diferencias entre berucu y reguju…?  Cómu bién decís, el berucu, puéi sel de pan blandu…(aquellus panis de cuatro  beras…)  y el reguju, pos un  cachu de pán, siempri duru…..(mala suerti..el que naci pobri….)

    ..saludos….

    en respuesta a: Curiosidades de la historia #106969
    R Reguju
    Miembro

    …nos has dejau a media..¿que pasó con la Ersebet ésta…?  ¿la trincarun…?   ¿se mantuvu jovencita..? de toas maneras…el relatu, es cojonú…propiu de h.p. lovecraf o estefen king….ma gustau…

    en respuesta a: Analisis Etimológico #107091
    R Reguju
    Miembro

    ¡¡¡Asina es Kupi..¡¡¡    meandu, tirandu con los cantus, con el tirador, con los bolindris, jugandu a la mula….¡¡¡¡no analgas naita….¡¡¡  (ya nos gustaría coger unas nalguitas….) 

    …viva el vinu….¡¡¡¡

    en respuesta a: …oyi, Uvi #107047
    R Reguju
    Miembro

    y yá le dichu algu…peru, el no dí naíta…..a lo peó, no la vistu….esperaré un poquinu…

    ..un abrazu

    en respuesta a: ….uvi #106932
    R Reguju
    Miembro

    ….las pielnas, un poquinu engarrotás….la campanita, bufff…menus mal que me dierun en la botica un jarabi cojonú…y mechaba un solbinu sin que me viera mi madri……..y pa la guertarriba, naita gravi….alguna esquinina , creu que la he cogíu antis de tiempu…un refregoninu de ná…..y creu que una nochi, eché una buena meá contra la paré….(esque al otru día, se veía un regatinu, mu sospechosu)……no macuerdu mu bién, peru ésu es un ritual que no tién preciu…..ya sabis, apuntandu al gujeru  del bulgañu a vé si sal……..tal y comu iban los nivelis, a lo peó, san íu tous los bulgañus de toa la paré…..

    ….buenu, lo importanti es que lo contamus……

    …y comu dí mi madri, salú pa otrus…………………abrazus pa tous…..

    en respuesta a: QUE VAMOSSSS!!!! #106933
    R Reguju
    Miembro

    ….en algún momentu….puéi sel anti o puéi sel duranti  los torus…….peru seguru, que nos vemus…..

    (…estáis toitus mu guapus en la foto….)    a mí, no me dió algu, de milagru……me soñáu con el hijoputa del inglés, unas cuantas nochis………¡¡¡¡la pulpa que lo parió…..!!!!!!

    ….hasta prontu…..

    en respuesta a: Porra Real Madrid- F.C.Barcelona #106655
    R Reguju
    Miembro

    ….y que dios nos coja confesau      2-2

Viendo 15 entradas - de la 1 a la 15 (de un total de 71)

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!