Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio

Guevara

Respuestas de foro creadas

Viendo 15 entradas - de la 1 a la 15 (de un total de 17)
  • Autor
    Entradas
  • en respuesta a: LLEGARUN LAS COMUNIONIS #103442
    Guevara
    Miembro

    Amus a ve, Buenaventura. Que pa estu no ja falta que resucitis.

    Mira que eris morra. Que enseñemus a los crius a mata monjas!!! Tu tienis que esta mu joiu de la cabeza. Con artistas comu tu, no mestraña que perdieramus la guerra y 100 mas que hubiera.

    Pos tu no veis que estu de las comunionis es comu celebrar San Antón o Sab Blas. Disculpas pa jadel fiesta.

    Nuestru triunfu sobri las religionis no esta en acaba con ellas, sino en ningunealas, convertirlas en folklore.

    Y que quieris, pos la jenti es presumia y vanidosa, por mu de izquierda que sean. Menus tu, que debis ser el brazu incorruptu de santa Teresa.

    Vamus, que si pa ser de izquierda hay que quemar conventus o mata curas, pos me borras, ya que paji que eris tu el que lleva la lista y el que sabi pa ondi esta canteau.

    en respuesta a: Hablando de educacion sr. comandante #103208
    Guevara
    Miembro

    Tu eris de esus nuevus fachinas, que nos quierin jadel cree que una vez fuerun de izquierda, peru comu hubu unus pocus de sociatas que metierun la manu en el cajon, pos ham perdiu la fe.

    Y nos vendin que da igual, que son tous igualis. Lo cual, cuandu triunfa, lleva a mucha genti de izquierda a pasa de tou y abtenersi.

    Los fachas votais siempri. Por esu cuando ganais, es porque habeis engañau a la genti.

    y yo no justificu a los ladronis. Los de izquierda que robin, a la carcil con ellus. Los de derecha que robin, a la carcil tambien. Y a los dos el mismu reprochi social.

    Diji en otru jilu que me estaba pensandu votal al PSOE por primera vez en mi vida. Genti comu tu, fachinas comu tu, lo unicu que jadin es darmi razonis pa jadelu.

    y me refieru a las autonomicas. En las localis, veremus si se junta genti pa IU.

    PD. Me he molestau en leeti lo que llevas escritu daqui patras. Pa mearsi que despues de to lo que has dichu de Extremadura y Ibarra, tengas la desverguenza de felicitalu a él por que se va y criticá a Vara por quearsi. Jatilu mira, por si debaju de los cuernus te quea algu que se puea aprovechal.

    Antifascistas Siempri!!!!

    en respuesta a: Hablando de educacion sr. comandante #103206
    Guevara
    Miembro

    tu no pueis hablal de educación, sencillamenti polque no la tienis.

    Tu eris un buen ejemplu de la educación de los 60.

    En el otru jilu, mi mas duru descalificativu contra ti a siu suponel que seras del Atletico de Madrid.

    ¿tu respuesta?

    Llamarmi gilipollas.

    Cuandu no te gusta lo que decimus, lo unicu que sabis jadel es dar cornas. a toul el mundu llamas mentirosu, arrivista, vivioris, gilipollas….

    Yo te recomiendu que te miris lo de los cuernus, que se ve que los tienis grandis y es lo unicu que sabis uilizal.

    cuandu aprendas a utilizar lo que tienis debaju de los cuernus, seguimus hablandu, o no, que pa mi tu eris perdel el tiempu.

    Antifascistas Siempri!!!!

    en respuesta a: ¿Que esta pasando en el PSOE? #103190
    Guevara
    Miembro

    tien cijonis!!!

    Si unu era mediu comunista y se vuelvi facha, comu Jimenez Losantos, el tiu es un fenomeno ca vistu la luz directamenti en el mecheru de Dios.

    Peru si unu era conservao (que con el lavau de cerebru del colegiu de los 60-70 no es de extraña) y se vuelvi sociata, es un joiu demoniu y no es de fia.

    Y quien lo di esu? Un tiu comu cañita, que reconoci haber siu de izquierda, y ahora reniega del psoe y del comunismu, con lo cual nos quea pensal que sera………………………………………………………….. esu, sera del Atletico de Madrid. 

    Estoy pensandumi votal esti añu al psoe.

    Me dau cuenta que los fachas, a los que somus un pocu mas de izquierda que el psoe, nos trata bien, comu con cariñu, nos engordan no se mu bien paque.

    Y ma dau pol pensal que a nusotrus ya no nos temin. y que la unica forma de que ellus mandin, es que riñamus entre nusotrus, los de mas o menus izquierda.

    Ah, y lo de los ladronis!!!

    Os habeis fijau? unu de izquierda, meti la manu en el cajón y lo crucificamus. Un peperu ja lo mismu y no pasa na, es comu si estuvieramus acostumbraus.

    Antifascistas Siempri!!!!

    en respuesta a: ELECCIONES MUNICIPALES #102938
    Guevara
    Miembro

    perdona que no te haya contestau antis, peru ca ve quentraba con esa intención, me ponia mal cuerpu el del aguiluchu, y esu que la tal carolina lo esta desmochandu.

    A lo que vamus…

    que diji lo del historial con tou el respetu, que ni te lo discutu, ni te lo pongu en entredichu. Ademas, aunque tuvieras peoris antecedentis mientras por sentencia judicial no te quitin esi derechu, comu cualquier ciudadanu, tienis tol derechu del mundu a presentarsi.

    Otra cosa es, comu estrategia pa sacal muchus votus, elegil de entre los 14 de la lista a otru que, digamus, estuviera «virgen».

    Claru que esu es cosa vuestra, o a lo peor es que no quereis muchus votus, solu los justus pa, insistu, joel.

    Y el historial del Caspa? pos su historia. Peru el no tien que sel buenu, el ya tenemus claru que no es un buen gestor, ni un avispau politicu.

    De hechu, me paji a mi que no gustarnus comu lo ja, es lo que mas nos uni a muchus, que preferimus verti gobernandu a ti, o Luis Modestu, anti que a Pedru. (Ver a Angelitu Gil de alcaldi, comu que no)

    El Problema es que según dicis, te comprometis a no pactar con naidi pa gobernal.»Haremos oposición si eso es lo que  los votos determinan que hagamos».

    Pos la hemus cagau, porque 6 concejalis no creu que saquis, de forma que nos avocais o mayoria absoluta o desgobiernu, anarquia, autogestión,… coño, ca vez me gusta mas!!!!

    Antifascistas siempri!!!

    en respuesta a: ELECCIONES MUNICIPALES #102916
    Guevara
    Miembro

    Vaya pol delanti que me pareci a mi que cuanta mas genti se presenti a unas eleccionis, mejol pa los que tenemus que elegil.

    A mi me gustaria que me respondiera (pa empeza) a unas cuestionis sobri objetivus:

    1.- ¿Cuantus concejalis creeis poel sacal?

    2.- ¿Os gustaria mandal o es por joel?

    3.- De 14 que vais en la lista, y con tu historial, ¿no creis que poiais habel puestu a otru de primeru?

    4.- Dau que supongu que no pensais sacal mayoria absoluta, tendreis pensau con quien jareis yunta. ¿nos lo pueis decil ahora, pa que sepamus con quien vamus a jadel yunta los que os votemus?

    Fuera de las preguntas, joel, no espereis a que os echin del PSOE, salirus vusotrus, que queais mejol.

    un saludu.

    Antifascistas Siempri!!!

    en respuesta a: Política Local #102748
    Guevara
    Miembro

    Es pa ve lo que le jode a esti personaji que no le jaga casu!!!

    Antifascistas Siempri!!!

    en respuesta a: Dura Condena #102324
    Guevara
    Miembro

    cuanta banderina!!!

    ¿jugo ayel la selección? ¿comu quearun?

    en respuesta a: Política Local #102721
    Guevara
    Miembro

    Gracias, evo. Yo no lo hubiera dichu mejol que tu.

    Peru no te cansis con Cañita, que tien las entendeeras mu cortinas. Le ja falta ponelnus etiquetas a tous, que asi le resulta mas facil mete el deu en el oju.

    En cuantu me ponga la etiqueta de comunista (opción politica mu respetabli, y en algunas cosas mu acerta), pos ya me puei echal en cara tou lo malu que hayan jechu los comunistas, incluiu fusilar al Zar.

    Ni casu, Evo. Ladran, luegu les molestamus. Que se joan. Esta vistu que casu no me van ha jadel, peru callalnus tampocu.

    Antifascistas, Siempri!!!

    en respuesta a: Política Local #102716
    Guevara
    Miembro

    pos esu, que tireis palanti con la pagina, que se os agradeci la oportunia que nos dais de comunicarnus entre nusotrus, aunque sea pa despellejalnus en el foru de politica.

    Creu que los que os han criticau tienin derechu a decirus lo que le pareceis, y vusotrus teneis derechu a decirli a estus lo que os parecin ellus.

    y que coño!!! al que no le gusti Cuba, que no venga!!!

    Antifascistas siempri!!!

    en respuesta a: Comu la Plaza de Oriente #102888
    Guevara
    Miembro

    Queriu Dali:

    Le puestu esi titulu a esti textu por que estoy dacuerdu contigo en casi tou. En que es una pena que un estau se tenga que defendel del pueblu, (ya pusi que me joia), en que los politicus que mandan son tous mu parecius (centru-derecha y derecha del tou), que sea cual sea el sistema, el chicu es el paganini y se lo comi el grandi…, que en esa guerra eligierun pocus, etc.

    Peru estu no iba de esu. iba de memoria histórica.

    ¿Tu creis que debi sabelsi tou de las atrocidadis de los servius, bosnius y croatas? Yo creu que si.

    ¿Tu creis que debi sabelsi tou de los atentaus del 11-M? Yo creu que si.

    ¿Tu creis que debi sabelsi tou de las represionis de Castru en Cuba? Yo creu que si.

    ¿Tu creis que debi salbelsi tou de los del GAL? Yo creu que si.

    ¿Tu creis que debi sabelsi tou de la Guerra del 36, de los dos bandus? Yo creu que si.

    Tu pueis pensal lo que tu quieras y yo te respetu, peru ca vez que algunu contesta que NO a sabel la verdad, no pueu pensa mas que LA VERDAD LE PERJUDICA.

    Otra cosa es que algunus piensin que queremus volver a Mayu del 36, abolir la monarquia y montar la III Republica.

    Que no sasutin, que si los inglesis, que son mas flojus, aguantan una monarquia comu esa, nuestrus nietus aguantaran a la muchacha de la Letizia el tiempu que jaga falta.

    Fueraparti.- Comu insistis en que estu es otru nick, he pensau que poia crearmi otru de verdad (me iba a pone Lenin pa acaba de cagarla). Me han contestau que mi correu electronicu ya esta asignau a un nick, asi que no he poiu. Dimi comu pueu jadel.

    Un saludu.

    Antifascista Siempri!!!

    en respuesta a: Comu la Plaza de Oriente #102886
    Guevara
    Miembro

    Queriu Dali:

    De primeru decirit que me gusta muchu la tu espiral pa himnotiza. Es mu chula.

    Al fondu.

    Contra la republica (legitima, democrata y de derechas en esa fecha), se alzan los minerus de Asturias en el 34, y legitimamenti, el estau manda fuerzas del orden a sofocá la revuelta.

    Los que se alzan forman parti del estau? NO. Cobran del estau? NO.

    Comu mandar antidisturbius a Astillerus de Sestao. Legitimu. Me jode, no me gusta peru legitimu.

    De verdad creis que se pareci a que el Ejercitu, a los que pagaba la republica, servidoris del Estau, se alzin contra esi propiu estau que debin proteguer?

    Sobri el aguelu. Era Militar. No tengu mas que deci de esi hombri.

    Peru no ensuceis estu con recortis de ABC.

    Antifascistas siempri !!!

    en respuesta a: Comu la Plaza de Oriente #102885
    Guevara
    Miembro

    Comu te ponis, Cañita, polque se me olvia contestarti!!!!

    No mavia dau cuenta que tu aqui ties que sel alguien de importancia, na mas por los airis que te das.

    Pos pa que lo sepas, se ma habia olviau, no te habia dau mayo importancia, peru ahora que veu que la tienis, queris un guru de estus forus, la cosa cambia.

    Ahora no te contestu polque no me sal de los cojonis!!!

    en respuesta a: Comu la Plaza de Oriente #102883
    Guevara
    Miembro

    Los muertus, dondi estan, nu? claru, no son tuyus, que mas te da.

    Peru, enfin, ties razón, estu solu beneficia a los «nefastus partius de izquierda».

    Peru no te preocupis, comu tu dicis, de izquierda queamus cuatro mojigatus. El restu, centru-derecha(psoe) y extrema derecha (PP) y mas palla no hay ná.

    Y segureis mandandu unus y otrus, porque a ningunu os interesa cambia unas leyis que jadin que casi tres millonis de votus sean 5 diputaus.

    pos palanti, ajonda en la desigualda, a vusotrus os va de cojonis.

    Peru tenel cuidau, estais tensandu muchu la cuerda y esti cuentu de riñas de mentira que os teneis montau va a deja de cola dentru de pocu.

    Ah, de la bandera solu diji que me gusta mas la mia. Si a ti te gusta esa, pati pa siempri. y el himnu, te lo pueis ponel hasta en el movil.

    Antifascistas Siempri!!!

    en respuesta a: Comu la Plaza de Oriente #102876
    Guevara
    Miembro

    pregunta 1.- Por que cuandu las se revelan las izquierdas, es el pueblu, con sus medius, sin apoyu de aparatus del estau, quien se moviliza y alza. y Se llaman revolucioinis.

    Sin embargu, cuandu se revela la derecha, lo ja desde los aparatus del estau, leasi Ejercitu. Por esu se llaman golpis de «estado».

    Eta son unus fascitas.

    A diferencia de los otrus grupus que has mencionau, tienin apoyu popula. Nega estu, es no querel ve, que ca vez que los dejamus votal, sacan 200.000 votus o mas.

    Militarmenti, no acabareis con esi apoyu. Solu negociandu y convenciendu, llegaremus a entendernus. Y jode un guevu negocia con estus hijos de puta, peru no veu otra salia. Tu sistema lo hemus utilizau 35 años. Deberiamus intentar otru, vistu el resultau.

    Y por últimu, la habana de Baptista la conoci mu bien. La pelicula si que es un panfletu. Y Fidel es un cabrón, un dictador y un traidor a las ideas que impulsarun la revolución cubana.

     

Viendo 15 entradas - de la 1 a la 15 (de un total de 17)

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!