Inicio » Generales » El político » la humanidad de Jiménez los Santos

Tampoco te guardo rencol y si se algu de libertad :

Garrovillas de Alconétar Foros Generales El político la humanidad de Jiménez los Santos Tampoco te guardo rencol y si se algu de libertad :

#107450
salva1
Miembro

a pesar de tus menosprecio hacia mi persona ,seguro que no eres tan barbaro como quieres aparentar. Lo de tomal las copinas ( sin peu ), con moderación, juntus por mi encantau y te doy palabra de honol delanti de toitus los tertulianus de esti jilu quejamas desvelaré tu personalidad, aunque me imaginu quien eris, no creas que me fueras a sorprender.

Lo que yo queria decirte en los anteriores comentarios  es que debi sel tristi ,por  las circunstancias que sea, no podel decil toitu lo que unu piensa,con respetu claru. Ahi tienis a Juliu y a otrus tantus que opinan sobri cualquiel tema sin necesia de oculatarsi baju un moti .Lo que mas ma  doliu  es  que ,sin querer hacerme victima, se sea tan frivolo con enfermedades tan serias comu  esi periodista al que haci Juliu alusión y mi opinón sobri él es pues que es un profesional  mu borde, mu contundente, mu mal eduacu y con otrus muchus defectus ,se lo diría personalmenti , independientimenti de su idologia.

PD. Que no se te meta en la chilindrola que mi intención es faltalti el repetu y te invitu a que me enviis msm por lo privau