Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » El político » concejales.com

Re: concejales.com

#100942
Anónimo
Invitado

Si mu bien que jagan el institutu, peru que se gastarun seis millonis en el embalcaeru pa despues jadelu cascaju? sera que nos sobran las perras.

No te estrañis tantu de que esus amigus tuyus del ayuntamientu hayan jechu burla de los trabajaoris del ayuntamientu que los tenian sin pagal la seguria socia, que pa no pagal no ja falta leyis solu no acokinal, y si tienis alguna duda solu con il al ayuntamientu y pol un decil que te enseñin los gastus mensualis y veras que se esta pagandu a plazu unas cantidadis atrasas a la seguria social, y tamien las cuentas de los gastus del ayuntamientu independienti que les toco pagal unus pocus de añus atrasaus a la seguria social(de los anterioris ayuntamientus socialistas) y pol sel honraus se quearun sin un duru y ahi estan los papelis ahi.
Los cutainus de los obrerus que los traicionan una y otra ve los suyus, y encima muchus cutainus le sigin votandu. Se tenian que arrodillal delanti de ellus y en publicu pedili perdon, peru si era alcaldi un guardia civil que no m´ acordaba, con la de vecis que ma jechu correl cuandu venia de rebuscal almendra, o trigu. Anda paisanu que creu que tu estas mu bien comiu y no sabis lo que dicis.

Si que es una pena lo del picaeru, y no tengu na con el Alcaldi al que le dierun las perras pal picaeru, que era del PSOE, aunque el sr. Merinu en su linea de respetu, educacion y falta a la verdad se lo ha queriu achacal pol cara a Modestu, que fue el que consiguio esi dineru que no era del ayuntamientu comu tu dicis aqui, esi dineru lo dierun concretamenti pa esu, pa picaeru.
Que no es el casu de los seis millonis del embalcaeru, ni la seguridad social de los trabajaoris del ayuntamientu,ni los recargus pol el pagu atrasau de los segurus socialis, ni lo del fronton que no sa jechu etc. anda chiquete infolmati un pocu mejol y si no eris capa yo voy contigu al ayuntamientu y te lo eseñu tou que no tengu inconvenienti. Que ami no me dan mieu ni estus ni los de antis que se pagin muchu.
Cuandu quieras me dicis quien eris, nos dejamus de escribil lo mismu tantas vecis y vamus, con los testigus que quieran venil.

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!