Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » La Laguna » ....oju con el vinu

¿que te pareci esta solución?

Garrovillas de Alconétar Foros Generales La Laguna ….oju con el vinu ¿que te pareci esta solución?

#102898
C CAT
Miembro

Amigu reguju: 

Yo tengu una solución pa esas circunstancias que a vecis pongu en prática.

Se requiel una suegra y un muchichinu. Consisti en que tu te pasis la fiesta a tu airi, alpihteandoti lo que jaga farta.A puntinu de ilti pa casa le jarreas una copina de anís a la suegra y otra al muchichinu. 

Si te paran los cevilis y te jacin soplal pol el pitorrinu tu tranquilu, seguramenti dará positivu. Entoncis es cuandu tieneis que decili al cevil que el aparatinu está changau, que tu no has catau ni gota, y que si no te crei que le jaga soplal a la suegra y al chiquinu. 

Si el guardia lo já ya esta perdíu, polque con la copina de anís que le habías endiñau al salil tamién van a dal positivu.

Ahora vieni cuandu tienis que mostralti pocu legüereta y más naturá y icili al guardia: “ Si no se lo crei, sopli usté señol guardia”. Comu no va a tenel cojonis de jacelu pol si las moscas:  ……Circuli, circuli.

Esti trucu no es infalibli. A mi la última veh no me salió bien polque se chivató la parienta. Otru factol importanti es la colaboración de la suegra. La mía coopera de cojonis, no le ja farta copina de anís polque se jinca media botellina de “ agua del carmen” dis que pal mareu y por lo vistu de esu tamién se cohca la maquinina.

Otru remeidiu, menus recomendabli, es remohtalti con una cagaluta de vaca. Entoncis si ta paran al abril la ventanilla y salil tou el hedol……circuli, circuli. 

Pa lo que no tengu remeidiu es pa la parienta, maestro. A mi ca veh me cain lo menuh quinci diah de presentin almas…..sin catalu. 

Que tengas suerti y que paseis un buen día. Un abrazu   

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!