Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » El político » A CAT ¿Porque somus los ultimus en tou?

Psicólogu foreru tu también lo atinas tou

Garrovillas de Alconétar Foros Generales El político A CAT ¿Porque somus los ultimus en tou? Psicólogu foreru tu también lo atinas tou

#102666
L lentejina
Miembro

Vamus allá emigrantinu rescociú que me paji que nos gusta muchu presumi de lo que no sabemus y no entendemus.

Cuandu te refieras a mi lo hacis (o jadis si quieris) comu lentejina que es comu me he identificau en esti foru, no ja falta que entris a definilmi comu el del bigoti, ni comu ahijá de Fidel, ni comu ninguna muchachina de 2º de la ESO que comu tu, busca en Internet «Fuentes de Información Socioeconómica» y copia tou lo que sal sin enteralsi de que significa ca una de ella, de comu se elabora y pa que silvin. Vamus que me juegu el cuellu y no lo pierdu que de las fuentis que el google te ha facilitau no has analizau ni utilizau ni una.

Siguiendu con el psicoánalisis que se desprendi de los escritus que pol lo que se vei te gusta, tampocu me ja gracia la genti que utiliza ejemplus sexistas pa defini situacionis irónicas o graciosinas y que rapidamenti considera que soy mujé cuandu ellu no se desprendi de mi escritu, puestu que utilizu siempri un géneru neutru «persona».

Buenu ahora apoyaorinu que pol cieltu, hasta ahora lo unicu que había jechu en esti jilu de convelsación es asentí al comentariu desatinau de Cañita, lei lo que le he contestau a é, a ti no te pongu na sobri el tema a tratá polque no me gustan tus folmas de psiconalizá.

Pol cieltu, analiza lo que contienin las fuentis de información que has apuntau, leiti los estudius del BBVA, los de la UNEX (en los que a lo mejó e inclusu he participau) y los infolmis sociueconómicus de la Caixa que también son mu buenus y luegu hablamus de desarrollu local, tema mu distintu al planteau en el primel mensaji de cañita, que intentandu refleja la situación socioeconómica de Extremadura ofendía a los extremeñus, que comu ya le he dichu, tenemus los ojus mu abiertus, sabemus ondi vivimus, y lo que queremus, y estamus jartu de que tengan que veni los enteraus de fuera a decilnus comu tenemus que protestá, y comu tenemus que salcalnus las castañas del fuegu.

Pa telminá ya te digu que los comentarius sexista comu el venga bonita cuandu te refieris a esperá a los reyis están de más. Al igual que los comentarius sobri la edá que a lo meju es más que la tuya y está disimulá.

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!