Inicio » Generales » El político » Política Local

Pericuchu NO MIENTI

Garrovillas de Alconétar Foros Generales El político Política Local Pericuchu NO MIENTI

#102709
dalí
Miembro

……..»Tamién le peiría al eluhtri “guebmaster” que quitó el mi comentariu al plenu de ohtubri en el que jadía referencia a que los señorih concejalih acaban los plenus a jarapal sacau, que me ihiera que criteriu sigui pa jadel talih cosah si en él no ensultaba a naidi.
Agraecíu.»
Ehtu lo pusi en e hilu de » al eluhtri gobielnu monicipal». Me quitastis un comentariu, no ofensibu, al plenu de ohtubri, pehí esplicacionih, peru que casualiá entoncih no habia nengún adminihtraol pa contehtalmi.

El Señol Perry pusu un comentariu hacia el señol pinomohquitu en el hilu «sobre la inauguración del polideportivo» y máh tardi la quitó queando a pinomohquitu con la palabra en la boca.
En ehti mehmu hilu han cambiau no me toques los guevos por naricis…. Cambial una parabra puei cambial tou el contehtu de un ehcritu. Si yo te digu por ejem. eris un cabrón y cuando se desencadeni tu reación la cambiu por eris un campeón, los que lean toa la retaila creerán que el que ofendi eris tú ¿o no?
Y si mal no recuerdu ay angunu máh por ahí, no recuerdu bien si de soyyo o yakota, de toas folmah lo buhcaré.

En cuantu a lo que dicis de mi alter ego, ya te lo he dichu que el carnabal a pasau y que te quitis la sábana y sinó aporta pruebah. Yo tamién pueu decil de ti que erih lentejina y cat y barbanchu y loh que me dei la gana.
Que eh mu faci decil, yo doy la cara, yo doy la cara y por detráh tenel treh nick máh pa lo que se me antohi.
Que tu o vusotruh poeis hacel lo que os venga en gana peru no noh queraih tratal de tontuh y salil al trapu cuandu os benga en gana.
Y con ehtu doy por concluíu el tema ya que beu que eris de piñón fiju y no reconocih loh errorih.