Inicio » Generales » El político » concejales.com

para democratico

#100892
Anónimo
Invitado

hola de nuevo «democretico». aqui estoy otra ve . No se si abras leiu lo que te he escritu anteriolmenti , andas diciendu que porque defendemus tantu a esti alcaldi que fue un transfuga, y te contestu, pol que hemus queriu los socialistas militanti , los que hemus deciidiu que sea él el candidatu. sin importarnus lo más minimu que si ha siu transfuga o no.
y ahora te preguntu: ¿polque lo criticais vusotrus tantu? te contestu tambien: polque no sabeis jadel otra cosa, que critical y protestal.
No he vistu en esti foru ninguna crtica contructiva de nadie, dar alguna idea para las mejoras de nuestru pueblu, na de na. participacion :cero. ahora para critical anonimamente nos apuntamos todos.
Hablas de Jesus Alba, de que tenemos que defender a Jesus?. Jesus Alba se fué por que quiso irse y segun sus explicacionespor asuntos familiares, nadie le puso la pistola en el pecho para que dejara la alcaldia, y si de algo pecó el compañero Jesus , fue de prepotencia.
bueno pol ahora vale, lei lo de más arriba y despues segiremus ablandu.y te estoy contandu muchas cosas reales y tu no me cuentas nada, solo abladurias,vale . Haber si pa la proxima me dices algo coherente.Adios, eeeeeuuuuu.