Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » La Laguna » RECETA NAVIDEÑA

pal costipau

#102687
saavedra
Superadministrador

Vamuh a vel Reguju, lah sopinah de tomati vienin mu bien pal costipau peru tienin que il acompañah de unuh torrehninuh y un cachinu de patatera polque sino la pasmaruta no te sal y encima te quean las patinas rejilanderah.
De toah manera te voy a dal algunuh remediuh caseru que aprendí en ca Doña Julia la de correu en las clasih de cultura popular.
Pal catarru se puein jadel variah cosas, por ejemplu cogel unas bellotinah de los nogalitus que’stan pal tallel del Tiu Daniel y cocel_la en un poquinu de agua y tomal los vaporih tapau con una toalla.
También pueh cogel una bellota de encina de pa la jesa grandi, le jadih una rajina con una navajina y te metih en la boca, despueh metih la cabeza en el jornu de la cocina y lo ponih a 200 graduh centigradu, cuandu te estalli la bellota sacah la cabeza y seta quitau el costipau; estu mesmu lo pueih jacel en el micrujonda, peru salih con la chinostra un poquinu enbuecia.
Otra solución es echal en una petaca, si puei sel de cueru mejol, un poquinu de agua y tabacu de charrasca o de boti y te la ponih en la cabeza, en dispueh te sientas en el fuegu grandi de la cocina de butanu y cuandu empieci a jervi el tabacu te levantas y estas mejol, no aguantih muchu que te puei salil almorranah, con esti remediu se te quita el atrancu de lah naricih.
Un conseju pa evital lo jostigau de las naricih por la selvilletah es que tu mujel te jaga un chalecu de lana con magah lalgah y en ve de limpiarti en loh papelih de los barih te pasah la tocha por la manga, acuerdati que de chicu algunuh tenian lah mangah con mah brillu que un coronel.
Si veis que estu no te da buen resultau, te restriegas vivaporuh en el pechu y una pastillina de acidoacetilsalicilico, o sea okal con lechi bien calienti y a la cama, estu se puei acompañal con sudorih de pechu ajenu.
salu

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!