#102562
CAT
Miembro

Me han llegau rumoris que van a envial otra carta que dici:

Con motivo de las próximas fiestas navideñas se va a celebrar un partido del foro político, con carácter benéfico, en el nuevo Polideportivo Municipal de Garrovillas entre los equipos de : KLAUS con Kikaa, Soyyo, Cachinvina y Reguju y el de DEHIZO con Cañita, Yakota, Pinomosquitu y Dalí.

Por lo vistu a Sahtri no lo quierin en ningunu de los dos equipus, polque dicin que no se aclara,que lo mesmu está chutando pa un lau, que a los dos minutus está tirandu pal otru.
El colegiado será el Sr. Perry, aunque angunu ya ande diciendo que es un pocu incitaorinu.
Lo que si es seguru que yo voy a estal en la banda asistiendo al personal con dos piporrus. Unu con agua y el otru con lo mesmu pero ardienti. (No garantizu que el segundu piporru duri muchu).
El señol DEHIZO ha confirmau que le jugará a cara descubierta mientras que el señol KLAUS , haciendo usu de su derecho al anonimatu, lo hará con la cara cubierta por una careta de Papa Noel y con calzonas largas, vaya que lo reconozan por las canillas.
Queda totalmente prohibíu, dar patás, arreguñal e insultar.

Rogaría que si anguién confirma estus rumoris lo comuniqui en esti foru, pero con buen rollu y talante. Y que si anguién quiel apuntalsi a angunu de los dos equipos o por el contraiu aborralsi, que lo haga aquí.