Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » El político » Comu la Plaza de Oriente

No el magistrau crei que era usted

Garrovillas de Alconétar Foros Generales El político Comu la Plaza de Oriente No el magistrau crei que era usted

#102869
cañita
Participante

Ya veu que te sabis bien el cuentu que te han contau o te han implantau.

Los coloris de la bandera es igual seguru que si fuera la tricolor te avergonzarias igual, no es la bandera es el hecho.

Negociá se puei negocia peru dentru de lo razonablimenti justu, porque ¿que le han dau al IRA?

En cambiu a estus le estan dandu vida cuandu ellus la estan quitandu, porque estaban contra la pared y han vueltu a tomar las callis tous los sabados a reventar cajerus, comercius y viajeras, a chulear a los juecis y el fiscal arrastrandusi pa no molestalus, de estar declaraus comu banda terrorista a reconocerlus en Bruselas, amus tratandu de tu a tu al gobierno, una minoria de criminalis y si se distrain le metin un bobazu comu el de barajas pa que atiendan. Es de tontus llamal negociación teniendu una pistola en la cabeza. Lo primeru soltar las armas y basta ya de demagogia barata y palabreria. No me doblegue al franquismu y no me voy a doblegar a estus por muchu zp hipnotizador.

Lo de remover los muertus efectivamenti siempri lo mismu a lo mejol es que comu hablas pol lo que te han implantau en la cabeza no has conociu ni sabis quien es Carrillu o la Pasionaria, y que en tous laus cuecin jabas y si hubu un millon de muertus en aquella guerra fuerun mita mita de los dos bandus. Peru no te interesa reconocelu, comu se ha reconociu ya en democracia y se ha reparau a las familias del bandu republicanu, no porque esus implantis comu el tuyu dan muchus votus, sin importar lo dañinu que puean sel pa la convivencia de los españoles.

Y por últimu la historia ca unu la cuenta comu le ha iu, aquellas historias que sin conocelas algunus quereis destapal según os la han contau pol interesis, llamisin votus o venganza o los que pol no conocelas preferimus no fialnus de ningun bandu pa no imaginalnulas, y menus de venganza y odio, porque si hubu una guerra tenia que haber venceoris y vencius.

A lo mejol lo que tu quieris ahora es ganal la guerra a la que naidi queremus il.

Es la misma historia que la del muñecu con el que te has identificau hoy pa unus lo que os han contau, un valiente libertador, peru pa los milis de desgraciaus que mato un genocida comu cualquiel otru.

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!