#107289
saavedra
Jefe de claves

Ciertu que cuandu se jadia matanza no se solía ir a escuela y despue de matal el cochinu con la soga de cogelu nos solíamuh ir a varius sitius, unu mu buenu era el Cristu, polque se jadia el cambulleru que se ataba la soga en la misma rama, también se jadia la cuna que era más bajina, normalmenti pa las muchacha y se ataba a dos ramas que estuvieran mu abiertina, y pa remati y  pa imital a tarzan atabamus la soga en una rama alta y que el suelu tuviera algu de desnivel y la usabamus a mou de liana y le llamabamus la taratachinda.

También se solía cogel una tripa chikinina y llenarla de sangri y despojus de la matanza y tirarla al zaguan de la casa de alguna muchacha con el consiguiente cabreu por palti de la familia.

Combenienti es referil que será de los pocus pueblus, o pol lo menus que yo conozca que se comi el pelleju, y es que del guarru se aprovecha hasta los andaris,  Si bien es ciertu que era una parti mu importanti del sustentu pa to el añu. Se empezaba esi mismu día con las sopinas de jigau y se terminaba pa la feria habriendu algún lominu o si habia keau jamón, cosa que no era lo habitual.