Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » La Laguna » RECETA NAVIDEÑA

Las sopinah de tomati

Garrovillas de Alconétar Foros Generales La Laguna RECETA NAVIDEÑA Las sopinah de tomati

#102685
saavedra
Superadministrador

Paisanu Cat lo que más sientu eh habelti metiu en esa bejigera, peru ya sabis que «quien quiera pecis que se moji el culu» , aunque creu que tu tah mojau hasta la meonina, peru hay vecih que se mereci el boyu pol el coscorrón, ¿y si llegah a cogel el patu qué?.
Como yo estudie en ca Tiu Borregón y en la escuela de la señora Petra, allí en las clasis estraescolais de veranu nos daban gastronomía y tengu paquí la receta de la sopinah de tomati.
Empiezu: Lo primeru de tou es juntal la jerramienta y los productuh y pa esu tienes que tenel un buena salten con estroucis, una buena cuchara jerreña y una buena navajina.
Primeru tienis que jadel un buen cerrabullu con tomati, que no sea de cagali, una buena cebolla bien desmonga y algún pimientinu y lo metis tou en la salten con una buena amaña de aceiti de la pueblu y de cai cuandu le pegas con la jerreña pa deborrizal_lu tou lo que pueah.
Mientra en un lalgueru con la navajina jadih una rebanainah de algún berucu de pan que tenga en el moral, el reguju tien que estal mas duru que un gorrón, y no te queih cortu que estu tien pocu alimentu y dejas el lalgeru bien acojolmau.
Cuandu el cerrabullu de la salten este bien frititu lo embruecas en el pan y espera que se lo embeba, si te quea sequinu le añaih algu mas hasta que quei comu una paparrucha, y con estu estan jecha las sopinah de tomati; como creu que con tu estau y con las calenturas que dicis que tienes me paji pocu creu que te tendríah que jadelti una polea de postri polque creu que eris un poquinu churupu.
Pero esa receta te la jagu llegal otru dia.
ejeuuuu.

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!