Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » El político » ESPAÑA: "VIDA" SI

! embobaitu se quea mi aguelinu!

Garrovillas de Alconétar Foros Generales El político ESPAÑA: «VIDA» SI ! embobaitu se quea mi aguelinu!

#106494

Esu mimitu di mi aguelinu de crazy,se quea embobaitu leiyendu a esti muchachu o muchacha (da lo mimitu,).Lo que no paji ni de lo mimu oil o leel a unu que a otru. Ay que vel el conteltulianu esti de crazy, comu utiliza esu de introducion ,desarrollu y final de  cualquiel tema. Parti de  su algumentu peru en palabrinas ma sencillinas so lo diju mi aguelinu a sharon estony , si, si esu de sel tan umanus po que se vallan a sitius dondi lo muchichinus chiquininus y viejinus pasan  calamidadis y que presionin a los gobiernus ricus pa eradical con la pobreza. No ja muchu salio un  programa en la tele de jenti rica que se bebian y derrotaban  el chapan tirandusilu  al cuelpu de muchachinas calientis, costandu ca botella casi 2000 erus ,esu si que da velguenza. Vel esi cotrati  de  imajinis, de cualquiel pais tercimundita,  muchichinus llenu de mocus , con carinas de ambris y llenus de mosca toita la cara, esu esu es velgonzosu, y otrus programas que se vein desde el airi (elicopterus ) comu pol ciertus sitius, toitu llenus de picinas y luegu veis a muchichinus de esus paisis calgaus a la cabeza con cubus que van a por agua, para bebel, cinco y seis kilometrus de sus chabolas o cuchitrilis utilizau comu biviendas.Toitu esu , por toitu esu ,saharon stony y otrus, teniais que escribil en contra en medius internacionalis, que ay muchus, y cuandu se aiga arregalu esi problema inumanu, del jambri y la miseria, se poia ablal del abortu .La iglesia solu colabora en estu de la pobreza y miseria   en decil que tienin a tantus y tantus  misionerus en esus  sitius,¿ PERU, QUIENIS SON ESUS MISIONERUS?. Son hombris y mujeris de clasi trabajadora, a vel  cuantus  hijus de papá y mamá  estan de misionerus  ( seguru que estan a favol del  abortu) . Muerin muchus de ellus pol  enfelmedadis raras que no se inbestigan, pol que no son  rentablis pa los laboratorius ,ya que esus paisis no tienin perras pa pagarlas. Polque no se van a esas  misionis el papa, los cardenalis, obispus,monseñoris  y toitus esus que asoman lo jocicus a las televisionis pa critical y deseal que  metan en la carcil a una mujel que aborta, por que entri otras  cosas no puei dali de comel y mantenel a la criaturina. Buenu le digu a mi aguelinu que me deji ya de tantu ditalmi por que no va a convencel a naidi de estus antis. Sigui, sigui crazy, dandu a esta jenti clasis de comu se escribi y se algumentan las cosinas con respetu y raciociniu. UN, salu y si vineisis a semanasanta y algun dia bas a los arcus u a lo mejol,si esta buenu el tiempu,pa los  botellonis pregunta pol mi y tomaremus unas copinas  juntus y otrus muchus que estan contigu de acuerdu

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!