Inicio » Generales » La Laguna » Los juegus de antis de la era electronica

diferencia entre la peona y el peón

Garrovillas de Alconétar Foros Generales La Laguna Los juegus de antis de la era electronica diferencia entre la peona y el peón

#107286
saavedra
Jefe de claves

La diferencia entre unu y la otra es que la más chinviliki era la peona y solía tenel un muchu y el peón era más grandi y sin mochu, se le solía ponel una chincheta o clavu. se juguaba de distintas folmas, las usualis eran que se jadia un reodel y ka jugaol ponía un numeru de platillus de las botellas machacus y cuandu tirabas la peona o el peón tenías que cogerlu con la manu y consegil sacarlus del reondel y con esi te keabas, otra forma más brutina era jugal a rachal las peonas y consistía en ponel la peonas en el reondel e intentar romperlas tirandu con otru peón, a la cuerda se le solía ponerl un platillu al final pa facilital la labol. Tambíen era mu normal si tenias un amigu jerreru que te cambiara el picu que traia la peona o el peón ponerli una que se llamaba picu de chalpeta y con esu y un peón erah el rey de la laguna.

Aki debaju pongu una foto aunque mu malina pol que la he jechu en casa y con una condicinis mu pestosas del guesu que se usaba pa gujal al verdugu.

Y a Salva1 recordarli que la enciclopedias se llamaban Alvarez y había tres gradus, yo aun tengu algunas guarda en un baul de la casa de la calli naranju.

Y con este otru ejemplu que voy a ponel creu que se telminan las folmas de jugal a la mula que era unu que se llamaba «malca chivatu» consistenti en que el primeru que saltaba decía «malca, malca y se queaba pensandu un ratu  y al final decía de amotos y el decia «la vespa» y tous los demas tenían que ir diciendu malcas de amotos sin repetirlas, y el que no decía ninguna o la repetía ¡hala a jingal la mula!.

salud,