Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » El político » Comu la Plaza de Oriente

al Magistrau

#102868
Guevara
Miembro

Me averguenzu de esa bandera, la mia fue instaurá democraticamenti, y tenia 3 coloris. Solu el mieu a los reaccioarius obligo en la transición a cambiarla de un agiluchu «por la gracia de dios» por esta con una corona «por dinastia». Y un mojón. No me gusta.

Zp, un ilusu, que creia que los fachas iban a apoyarlu en la negociación con Eta. Si al PP le quitas el argumentu del terrorismu, del mieu, no les quea ná.

Salvu aquella banda alemana que se suicidarun tous, dimi que conflictu terrorista se ha terminau sin negociación. Negocia no es darli tou lo que pian, y hasta ahora dimi que les habian dau.

En Colombia, negocian con las FARC, y negocia la derecha.

En israel, negocian con tos, porque 40 añus de guerra y superioridad militar no ha teniu cojonis a solucinarlu.

Respectu a lo de remover los muertus, es lo de siempri, no digais la verdad, no sea que molesti a los fascistas. Ley de puntu final en Argentina.

Pos la verdad es que habia un gobiernu legitimu en el 36, que seguramenti eran unus inutilis, peru los fascitas del alzamientu, no tenian derechu a levantarsi en armas y fuerun los que empezarun un fuegu el que luegu los dos bandus jidierun disparatis.

Peru no lo digas, que es remover los muertus. Y no vaya ser que sus nietus, viendu que esti gobiernu es un inutil, se sientan legitimaus pa formarla otra vez.

Efectivamenti, esti gobiernu es un inutil y nos ha engañau a muchus, peru por ser unas mariconas, que teniendu el apoyu de tous menus el PP, no ha teniu cojoni pa tira palanti y arriega mas, aunque no le gustara ni al PP, ni a sus medius de comunicación, ni a los que quereis vivir tapandu la historia.

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!