A Reguju y Cojonatu

Hoy iba yo buscandu la puenti de Rejana y comu no he siu capa de encontrala me he dichu, lo dejare pa otru dia, y me he iu a vel el Lagartu en Artu en la grieta ondi vivi, pa vel comu estaba de dolmiu y asi me  daba una señal u indiciu de comu vien la primavera pal dia de la fiesta del almendru en flol, peru pol la postura que tenia en el ñiu me da que vien mu retrasá y que pal dia onci no va a habel floris. Asin que he vueltu pol mis juelligas y me he veniu a deciltilu, paque no te adelantis y te vallas a presental pa gallitu, pol lo menus hasta el dia 25 no se te ocurra. Mañana te pongu los retratus de las llemas de los almendrus. jeeeu

4 respuestas

..yo tamién fuí a echá un oju el domingu..peru sin bajá del cochi..

Le diji a mi madri lo moquicaiu que estaban entovía...y fué  la que me diju, que lo habian atrasau....

...vinierun conmigu Cojonatu y el Chavi..y Cojonatu, que es un  pocu cenizu, nos diju, que con estu del cambiu climáticu, en pocus añus, los almendrus van a echá las floris pa últimu de juliu........y las berzas, las cambiamus pol gaspachu...peru del migau, pa que jaga fondu.

...quéa con dios.

 

 

 

 

almendros3378

 

Algunu sabi decilmi cualis son las razonis (que las habra) de que la fiesta sea en domingu?

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!

Comparte

Compartir en Facebook
Compartir en Twitter