Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » La Laguna

se pui sabel cuandu vamus a jadel la migas esti añu

Garrovillas de Alconétar Foros Generales La Laguna se pui sabel cuandu vamus a jadel la migas esti añu

  • Este debate tiene 9 respuestas, 6 mensajes y ha sido actualizado por última vez el hace 15 años, 3 meses por Dotoljoskin.
Viendo 10 entradas - de la 1 a la 10 (de un total de 10)
  • Autor
    Entradas
  • #13774
    D Dotoljoskin
    Participante

    A vel si esti añu entramus en el libru recu de los guinis con 20.000 kilus de migas pa dal de comel a toa la recua.

    #105442
    D.Macías
    Superadministrador

    el viernes 26 de diciembre

    #105443

    me di mi aguelu que avel si lo elijin a el pa jue de migas que sabi muchu de ella pol que sa  comiu mucha pol necesia a lo largu de su via , miga y canteas, de ve en cuandu no la ja a mi y a mi ermaninus y erfmaninas. Mi aguelo esta mucha mañana en el broca del pozu de la plaza tien una gorrina y una traji de pana negru, respondi  con la letrinas s.p, decili si quie se esti añu jue vera comu sapunta

    #105444

    Sí,  su agüelu un entendiu en migas, pos será el juez del concurso de migas tous los añus, y por esu siempri se llevan un premiu los del asa. No obstanti sti añu volveré a estal pendienti de a ve quien se los llevan.

    #105445

    Mi aguelu no se casa con naidi sra, isabel «epulsa morus,»nunca asiu jue de naita, si lo ubiera siu cuanta injuticia uviera evitau en mi pueblu. Eplicati espulsa  morus  quie son los del asa que se lleba los premius de las  migas ,abla o caya pa siempri 

    #105446
    coguta
    Miembro

    …están riquisimas, creedme, cucharada de migas bocao de melón.

    #105447

    Pos hubieras aprendiu de tu agüelu, que no aprendisti na, que tu bien casau estas con los del asa, que bien los defiendis. Pos usté pa ser la voz de la conciencia, bien corruptu está, más que grillu se debiera llamal pepitu chicharra. Del asa eri tú, que bien lo sabis, que en los escritus bien que los defiendis, aunque sean injusticias malas. Ah! Veu que de historia estas mu mal, que los reyes católicos hicieron muchas más cosas importantes que echar a los moros, entre algunas de ellas fusionar unos reinos que ahora son ESPAÑA. Buenu señol moru, si tan buenu era su agüelu, pocu apredió usté de él.

    #105448

    No se si eris embra o varon, yo soy un insectu y me definu comu un umanu de la atualida, sim embalgu tù

    folma suenan algu arcaicu y pocu pogresista  veti al lugar  que te correspondi, licenciada en istoria retrogada,piesa unpoquinu en el siglu 21

    #105449
    salva1
    Miembro

    a ver si conoceis a estos  tres personajes, los  jovenes, ahora son tres personas mayores con  mucha valia. Un saludo para ellos  y para todos  vosotros chatines

    #105450

    No hace falta ser licenciado en historia para tener un mínimo de cultura. ¿Cuál es el lugar que te corresponde a ti? Te lo voy a decir. Tu lugar es la clase de 1º de primaria. A ti si que se te ve el plumero y bien visto.

Viendo 10 entradas - de la 1 a la 10 (de un total de 10)
  • Debes estar registrado para responder a este debate.

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!