Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » La Laguna

…oyi, Uvi…me costipau

Garrovillas de Alconétar Foros Generales La Laguna …oyi, Uvi…me costipau

Viendo 4 entradas - de la 1 a la 4 (de un total de 4)
  • Autor
    Entradas
  • #23496
    R Reguju
    Miembro

    …..anochi, creu, que me queé con el culu al airi…….tengu  mas mocus que una pava enfelma……..mi madri me dí, que ya de chiquininu, me limpiaba los mocus en la manga del jelsé…………já tiempu, me diju el amigu saavedra, que lo mejó, es suól de pechu ajenu……le voy a tirá los tejus a alguna amiguina  irternauta pol si se quiél refregá un poquinu………….toítu sea, que el remediu, sea peol que la enfermeá…   a vé si acasu…….buffff…un abrazu.

    #107863
    Wifredo
    Superadministrador

    Polque no me diarah que estuvistis cogiendu ranas con el trapu colorau y cuandu acabastis se te olvio tapalti. Y ahora a seguil los consejus de los amigus pa que paguin las amiguinas,  a vel si te vas a queal entallau entre peña y peña y te axifisis.

    #107864
    saavedra
    Superadministrador

    Vamus a vel Reguju lo de los suoris de pechu ajenu es buenu peru tienis que añail_li otrus tratamientus, te expricu:

    Buscati un nogalitu de esus que tienin bellotinas y cojis un puñau, lo ponis a cozel en una cazuelina y le jechas un poquinu de vivaporú, cuandu estei cociendu te arropahs con una toballa y respiras jhuerti hasta que te salga el jhumu por dondi t’as queau al airi, o sea el culu, cuandu veas que ya no respiras saca la chinostra de debaju de la toballa y veras la tupa de mocus de sueltas, lo mismu te salín por el traseru y te queas limpiu que por la tocha, si veis que se te pon mu colorá la narpia te vas a la botica y le pis un botinu de vaselina ya veras que suavi se te quea, esti tratamientu puei durar 4 ó 5 mesis, peru pal veranu ya estás comu nuevu.

    Buenu esperu que sigas lo que te mandau al pie de la letra y si no se te va a queal la manga del jersé más tiesa que la pata d’un pirata.

    salú

    #107865
    R Reguju
    Miembro

    …Agradecíu pol los consejus, Juliu…….estoy muchu mejó….estuvi a vé a mi madri a Garroti esta mañana, y ma dichu lo de los nogalitus…….y me dí  que qué  maña me doy pa costipalmi tantu……..peru tengu una vecina, que es enfelmera…y tién buenas manus….y va a vení a velmi, pa que no estey solu esta nochi…..ella me dí que frenadol y lechi mu calienti, mu calienti…….peru yo le digu que el frenadó esi, pa los costipaus de los de Garroti,  no vali paná…….y le  explicu  lo de los  de nogalitus…..y le explicu lo del suol ajenu…..se lo tengu que explicá pol lo menus dos vecis…..pa que senteri bién enterá   …¿sabis…..?    y la tocha, la tengu en carni viva….a vé si la enfermera  me dá algún remediu……..comu no guelu ná, a lo peó, me pasa comu dí Uvi……… mentallu entre peña y peña…..

    «…o me curu, o me quitu el pelleju..»   (proverbiu de Garroti)          viva el costipau..¡¡¡

     

Viendo 4 entradas - de la 1 a la 4 (de un total de 4)
  • Debes estar registrado para responder a este debate.

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!