Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » La Laguna

Fiestas en Garrovillas de Alconétar

Garrovillas de Alconétar Foros Generales La Laguna Fiestas en Garrovillas de Alconétar

  • Este debate tiene 1 mensaje y 1 respuesta.
Viendo 2 entradas - de la 1 a la 2 (de un total de 2)
  • Autor
    Entradas
  • #338
    Anónimo
    Invitado

    kupy dice: Lo primeru decil que escribu en el foru de la laguna y no en el politicu polque no me pagi que concretamenti la actual corporación sea responsabli de mi queja o reprochi. Ademas demasia caña le dan ya en el foru propiamenti dichu, del cual opinu que no se sacan mas que insultus personalis y criticas no constructivas. La historia es la siguienti, día 8 de septiembri, día de la patrona y día de Extremaura. Toitus de romería, toitus de fiesta comu esta mandau, yo llegue mas bien tardinu, la misa ya se habia acabao y una balvaria de cochis querian ilsi pal pueblu. Pues pasó que polel carril d`Araya, el mas lalgu, los cochis aparcaban a los dos laus y los que ibamus de la huerta paya no poiamus llegal a apalcal polque otrus paisanus venian paca y el carril no daba de si, el municipal que andaba pol alli cuandu llego ya se habia acabao el follon. Menua pelotera se folmo. La poquina genti  mayol que queo payi bailoteo con las notas de nuehtra Orquesta Bolero y los jovinis rondabamus de cantina en cantina.  ¿Comu eh posibli que dehcuidemus de esa manera una de lah fiestas mas importanti de Garroti.? ¿Eh que ya no mos acordamus de cuandu las jalcas de amigotis salian la nochi antis, dispués de la verbena y se pasaban alli tol dia de jarana? ¿Ya no mos acordamus cuandu toa la genti se queaba a comel tortilla de patatas y filetis jechus el dia antis?(es a lo que me sabi la boca cuadu lo recuerdu). El liu de los cochis no pasaba antis o no lo recuerdu, supongu que no habia tanta genti con cochi parliculal. Ma cuerdu que los camionis y los remolquis de los tractoris se enllenaban. Guenu alla voy con la conclusión que ya mehtentiu muchu. Las costumbris han cambiau y creu que la fiesta tendría que adaptalsi a ellu. Dicilli a quien corresponda que intenti arreglallu y que jaga algu pa que la perdida de interes que tien la genti no se venga a menus ca añu. Que el alcohol no sea el principal alicienti y que el bebel pol bebel no se apoderi de nuestrah almas o mejol dichu de nuehtrus higadus. Las demas fiestas del añu no te creas que se salvan peru lo dejaremus pol hoy. Un salu a tous los garrovillanus que visitan asiduamenti comu yo ehti entreteniu sitiu dentru del interne, a los cualis les invitu a dal su idea pa asin tenel una opinión mas real del problema. Tambien muchu animu pa Uvi y su retoñu, que no decaiga.  Dehde el cerru, Eeeeeeeuuuu.

    #101102
    Anónimo
    Invitado

    Lo primeru decil que escribu en el foru de la laguna y no en el politicu polque no me pagi que concretamenti la actual corporación sea responsabli de mi queja o reprochi. Ademas demasia caña le dan ya en el foru propiamenti dichu, del cual opinu que no se sacan mas que insultus personalis y criticas no constructivas.

    La historia es la siguienti, día 8 de septiembri, día de la patrona y día de Extremaura. Toitus de romería, toitus de fiesta comu esta mandau, yo llegue mas bien tardinu, la misa ya se habia acabao y una balvaria de cochis querian ilsi pal pueblu. Pues pasó que polel carril d`Araya, el mas lalgu, los cochis aparcaban a los dos laus y los que ibamus de la huerta paya no poiamus llegal a apalcal polque otrus paisanus venian paca y el carril no daba de si, el municipal que andaba pol alli cuandu llego ya se habia acabao el follon. Menua pelotera se folmo. La poquina genti mayol que queo payi bailoteo con las notas de nuehtra Orquesta Bolero y los jovinis rondabamus de cantina en cantina.

    ¿Comu eh posibli que dehcuidemus de esa manera una de lah fiestas mas importanti de Garroti.? ¿Eh que ya no mos acordamus de cuandu las jalcas de amigotis salian la nochi antis, dispués de la verbena y se pasaban alli tol dia de jarana? ¿Ya no mos acordamus cuandu toa la genti se queaba a comel tortilla de patatas y filetis jechus el dia antis?(es a lo que me sabi la boca cuadu lo recuerdu). El liu de los cochis no pasaba antis o no lo recuerdu, supongu que no habia tanta genti con cochi parliculal. Ma cuerdu que los camionis y los remolquis de los tractoris se enllenaban.

    Guenu alla voy con la conclusión que ya mehtentiu muchu. Las costumbris han cambiau y creu que la fiesta tendría que adaptalsi a ellu. Dicilli a quien corresponda que intenti arreglallu y que jaga algu pa que la perdida de interes que tien la genti no se venga a menus ca añu. Que el alcohol no sea el principal alicienti y que el bebel pol bebel no se apoderi de nuestrah almas o mejol dichu de nuehtrus higadus. Las demas fiestas del añu no te creas que se salvan peru lo dejaremus pol hoy.

    Un salu a tous los garrovillanus que visitan asiduamenti comu yo ehti entreteniu sitiu dentru del interne, a los cualis les invitu a dal su idea pa asin tenel una opinión mas real del problema. Tambien muchu animu pa Uvi y su retoñu, que no decaiga.

    Dehde el cerru, Eeeeeeeuuuu.

Viendo 2 entradas - de la 1 a la 2 (de un total de 2)
  • Debes estar registrado para responder a este debate.

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!