Inicio » Generales » El político

ENTRE TOUS LA MATARUN Y ELLA SOLA SE MURIO

Garrovillas de Alconétar Foros Generales El político ENTRE TOUS LA MATARUN Y ELLA SOLA SE MURIO

Viendo 3 publicaciones - del 1 al 3 (de un total de 3)
  • Autor
    Publicaciones
  • #10063
    www
    Miembro

    Esu es lo que esta pasando en Garrovillas, la convivencia se esta deteriorandu, no es que haya siu mu buena añus atrás, peru siempri que hay eleccionis se lia la marimorena, se destapa la caja de los truenus y sal tou lo malu y lo peo de Garrovillas. En algunus sitius son las derechas contra las izquierdas o las izquierdas contra las derechas peru aquí pareci que la derecha esta solu mirandu dende la barrera entretenia con la teoria de la conspiracion y anv y los de los truenus peici que son tous del mismu bandu. Unus fanaticus que vein peligra su feudu politicu y personal y otrus falsas oposicionis que solu buscan la revancha politica y lo que es peol el interes personal de algunus. No es que tous sean asin, algunus son genti de bien que solu busca lo mejol pa Garrovillas, peru estan en el cestu de las manzanas y si no lo remidian el cocu que tienin algunus se le puei pegal a ellus.

     

    Al final no gana ningunu es Garrovillas la que pierdi.

    #103454
    perico
    Miembro

    No sera mas bien, que la Derecha respeta las personas y las Instituciones y lo que ustedes llaman izquierda, esta dividida entre los residuos de un marxismo añejo y un grupo de prepotentes figurones, que no hacen la menor autocritica y niegan a quien no comulga con ellos, cualquier derecho que nos pueda asistir.

    #103455
    caspilla
    Miembro

    Ahí has dado en el clavo Perico. La única razón de ser , hoy en día, de esta pseudoizquierda es la de mirarse en la derecha. Vivir excusándose en el ayer y en el tu más. Machacar sin argumentos cualquier idea que se presente sin aportar posteriormente ninguna. Justificarse en el desorden y el desmadre. ¿Y que sucede cuando no existe la derecha o se mantiene al margen? Que se tiene que justificar el radicalismo aunque sea a cuenta de comerse entre ellos mismos.
    Ahí tienes a zETAp y al Pepiño Blanco que se han pasado la legislatura hablando del PP y de la guerra de Irak, guardándose en la chistera los muertos de Afganistán.

    Quien negocia con terroristas, también es terrorista.

Viendo 3 publicaciones - del 1 al 3 (de un total de 3)
  • Debes estar registrado para responder a este debate.