Inicio » Generales » Colaboradores

El barqueru asesináu

Garrovillas de Alconétar Foros Generales Colaboradores El barqueru asesináu

Este debate contiene 2 respuestas, tiene 2 mensajes y lo actualizó  Vecinu Tocinu hace 5 años, 11 meses.

Viendo 3 publicaciones - del 1 al 3 (de un total de 3)
  • Autor
    Publicaciones
  • #31158

    Vecinu Tocinu
    Miembro

    Esti señol es el mi bisagüelu Ramón Vecino Gómez, el barqueru de la barca de l’Aceúchi. Ya naidi se acuerda d’él. Nació en Garrovillas en 1873 y morrió a las 7 de la mañana del 8 d’agostu de 1926, asesináu pol su sociu d’un golpi de remu ena cabeza.

     

    #108929

    k2
    Miembro

    Bueno no se si sera el mismo suceso que yo escuchaba ami madre contar muchas veces pero creo que no por que esta muerte se produjo en la guerra civil por el 36 a si que ha habido dos barqueros asesinados este senor era padre de la( jacinta )  y (chacanon) paso a una persona que no les conbino al que mandara entonces creo que de derecha y le pegaron un tiro en la sien la jacinta se agarro al asesino y no eran capaz de soltarla del cuello del ” capullo” e sa es la historia que yo siempre he escuchado esta  otra no la  n sabia un saludo k2

    #108930

    Vecinu Tocinu
    Miembro

    No, no tiene ná que vel. El mi bisagüelu estuvu ena Argentina trabajando y conus dinerus ganáus se volvió a Garrovillas y compró la metá de la barca de l’Aceúchi. El socio era aceucheñu y estuvierun de discutiniu hasta llegal a las manus. Una desgracia, peru na de ideologías.

Viendo 3 publicaciones - del 1 al 3 (de un total de 3)

Debes estar registrado para responder a este debate.