Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!
Inicio » Generales » El político

Al paisanu Aceon

Garrovillas de Alconétar Foros Generales El político Al paisanu Aceon

  • Este debate tiene 0 respuestas, 1 mensaje y ha sido actualizado por última vez el hace 18 años, 9 meses por Anónimo.
Viendo 1 entrada (de un total de 1)
  • Autor
    Entradas
  • #537
    cañita
    Participante

    Sr. Aceon vinistis el dia 24J a la tertulia con intencion de descalificarmi y ridiculizarmi por criticar las actuacionis del Ayuntamiento, diciendu que yo era una persona negativa y que lo que hacia era destruir al pueblu, peru enseguia tous los que estaban en la tertulia te vierun el plumeru, que eris una persona de esas que no quierin que la genti del pueblu sepan lo que pasa, que no quieris que la genti se enterin de lo que jadeis mal y se crean que tou lo que jadeis es buenu cuandu es una mentira.

    Si tu creis que es critica destructiva decir la verdad de porque 5 obreras de nuestru pueblu se han queau sin trabaju, es por que ni eris ni socialista, ni obreru y ni siquiera persona, esu lo jadin los caciquis o los pelotas de los ricus.
    Porque si estamus pagandu a un alcaldi pa que se dediqui de plenu a las tareas del pueblu, pa las pocas cosas que tien que jadel se descuida y los contratistas de la asistencia a los pisos tutelados jadin lo que quierin y contratan comu le da la gana.

    Cuandu tous los niñus de los pueblus de nuestru alrreeor tenian piscina los nuestrus cutainus estaban viendulas venil y sin piscina mediu veranu, y a ti Aceon te molesta que critiquemus y no te hubiera importau quealnus esti veranu sin piscina, porque esu es critica destructiva segun tu. Esu es lo que os gustaria que la genti se aguantara y no dijera na pa poel jadel lo que os dei la gana.

    Si denuncial estas cosas que son productu del abandonu de una persona que cobra pa que supuestamenti tou funcionara bien es hacer critica destructiva, me da que pensal que lo que tu quieris es que la genti se aguanti, se calli y tragui carrus y carretas pa que tu amu siga cobrandu y chupandu del boti.

    A tu petición de que dijera algu buenu del pueblu ya te diji: la laguna con toas sus terrazas, el paseu, la subasta de los carru, la fiesta de San Anton, las Serranas, el dia del Almendru, etc. etc. y un sin fin de cosas buenas, que estan ahi ja muchus añus, y no habeis jechu vusotrus, porque comu ya te he dichu pa mi Garrovillas es el mejor pueblu del mundu y dondi mejol se esta.

    Lo que no voy a decir son mentiras comu que el gobiernu municipal ja bien las cosas ni es algu buenu que tengamus, paque tu señol siga chupandu del boti muchus añus. Sr. Aceon los Garrovillanus no semus tontus y tu quieris jadelnus. Los garrovillanus llevamus muchus añus aguantandu las miserias de los sucesibus ayuntamientus socialistas viendu comu el pueblu va a menus, viendu mengual nuestru bienestar y encima les seguimus votandu, peru va a llegar el dia que la genti se jarti y os mandi a la mierda.

    Si quieris que te diga lo que quieris escuchar o vas a escuchar lo que te quieru decir.

Viendo 1 entrada (de un total de 1)
  • Debes estar registrado para responder a este debate.

Mantente siempre al día con las últimas novedades de Garrovillas de Alconétar y accede al catálogo completo de fotografías en Alkonetara.

¡Explora, conecta y disfruta de nuestra rica historia visual!